  • 1. Data: 2006-03-15 21:42:11
    Temat: Kredyt hipoteczny dla ryczałtowca :(
    Od: "Tadeusz Wickowski" <t...@p...interia.pl>

    Hej.

    Fakty:
    - działalność gospodarcza, 2 lata, ryczałt 8.5%
    - dochody:
    - pit z 2005 - 2800 PLN netto (przychód - (ZUS +podatek))
    - ostatnie 3 miesiące - 3200 netto
    - brak kosztów dodatkowych działalności

    Problem:
    - kredyt mieszkaniowy do 150 000.

    Ograniczenia:
    - brak wkładu własnego

    Jest jakaś alternatywa oprócz DomBanku i 4%?
    Expander poległ :-(

    Z pasujących ofert to np. MBank (do 110% wart. nieruchomości), ale ich
    kalkulator (tak jak większości innych banków) zaniża moje przychody.
    Ktoś miał pdobne doświadczenia, może warto się wstrzymać i poczekać, aż
    "Kredyty na gębę" stanieją?

    TiA, pozdrawiam.
    --
    TW

  • 2. Data: 2006-03-15 22:19:00
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny dla ryczałtowca :(
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tadeusz Wickowski" <t...@p...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - działalność gospodarcza, 2 lata, ryczałt 8.5%
    > - dochody:
    > - pit z 2005 - 2800 PLN netto (przychód - (ZUS +podatek))

    A jak tam PTF? Do 150 kzł przy działalności gospodarczej powinni dać na
    oświadczenie.

  • 3. Data: 2006-03-16 09:35:33
    Od: Jacek <j...@p...onet.pl>

    fortis mial dobry przelicznik, mimo, ze biora 50% zarobkow na ryczaltowcow!

  • 4. Data: 2006-03-16 18:52:20
    Od: "Tadeusz Wickowski" <t...@p...interia.pl>

    wiadomości news:44188f20$0$1452$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Użytkownik "Tadeusz Wickowski" <t...@p...interia.pl> napisał w wiadomości

    > A jak tam PTF? Do 150 kzł przy działalności gospodarczej powinni dać na
    > oświadczenie.

    tylko 30% z przychodu.

    ew. wkład własny min. 30%.

    pozdrawiam