    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredyt hipoteczny - dylematy...
    Date: Tue, 26 Nov 2013 22:20:51 +0100

    W dniu 2013-11-26 12:19, komarek pisze:
    > Witam.
    > W styczniu 2014 miną 3 lata odkąd posiadam kh w Millenium. Będę więc mógł, bez
    kary, spłacić dużą jego część. Po tej nadpłacie zostanie mi jeszcze jakieś 40 kzł
    kredytu. Nie wiem, jak i kiedy negocjować z bankiem zmniejszenie marży lub opłat
    okołokredytowych (opłata za kartę debetową, za prowadzenie konta)? Czy jeszcze przed
    spłatą dużej części kredytu, czy już po? Czy jest szansa na jakieś obniżki ze strony
    banku? Czy, jak postraszę ich kredytem refinansowym w innym banku, to uda mi się coś
    wynegocjować?
    > Proszę o porady osób doświadczonych w bojach z bankami w takich sprawach.
    > Pzdr

    a jakie masz warunki cenowe w tym banku? jeżeli masz bdb to straszenie
    banku odejściem nic nie da

    jeżeli nie chcesz mieć płatnego konta i obowiązku korzystania z karty to
    jest (do końca roku) fajna promocja na refinanse...może warto skorzystać?

    --
    pozdrawiam
    RobertS