  • 1. Data: 2008-02-01 15:21:03
    Temat: Kredyt hipoteczny na kilkanaście miesięcy
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    Witam,

    Moje założenie: kredyt na budowę domu (200 000) i jego spłata po 12-18
    miesiącach.

    Liczyłem na różne sposoby i mimo, że kredyt w CHF jest tańszy w
    miesięcznej racie, to po tak krótkim okresie oddam do banku (spreed) o
    kilka tysięcy złotych więcej niż gdybym wziął w PLN (mimo wyższej
    raty). Czy to dobre wyliczenia? A jeśli tak, to jakie raty będą
    korzystniejsze na tak krótki czas - stałe czy malejące?

    Mic_49

  • 2. Data: 2008-02-01 15:35:21
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny na kilkanaście miesięcy
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    mic49 pisze:
> [...]
    > kilka tysięcy złotych więcej niż gdybym wziął w PLN (mimo wyższej
    > raty). Czy to dobre wyliczenia? A jeśli tak, to jakie raty będą
    Mi wychodziło podobnie.

    > korzystniejsze na tak krótki czas - stałe czy malejące?

    Trudno powiedzieć. Trochę za mało napisałeś. CHoć skłaniałbym sie do
    stwierdzenia, że będzie to miało niewielkie znaczenie.

    KJ

  • 3. Data: 2008-02-10 12:19:33
    Od: "Tania hipoteka" <t...@W...gazeta.pl>

    Raty malejace z zalozenia sa korzystniejsze, choc przy tak krotkim okresie
    kredytowania nie bedzie to mialo wiekszego znaczenia.
    Wazniejsze bedzie minimum oplat zarowno za przyznanie kredytu jak i za jego
    wczesniejsza splate.
    I oczywiscie kredyt w PLN, Twoje wyliczenia sa jak najbardziej prawidlowe.