  • 1. Data: 2003-01-10 11:43:53
    Temat: Kredyt hipoteczny o stalej stopie % ?
    Od: "Adam" <...@p...onet.pl>

    czy zgodnie z ustawa z dnia 5.12.02 obowiazujaca od 8 stycznia o doplatach
    do kredytow mieszkaniowych sa juz banki udzielajace tych kredytow? spotkal
    sie ktos ?

  • 2. Data: 2003-01-10 21:50:31
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny o stalej stopie % ?
    Od: t...@p...onet.pl

    > czy zgodnie z ustawa z dnia 5.12.02 obowiazujaca od 8 stycznia o doplatach
    > do kredytow mieszkaniowych sa juz banki udzielajace tych kredytow? spotkal
    > sie ktos ?

    Nie wiem, ale nie polecam tych kredytów. Z prawdopodobieństwem prawie równym
    jeden, oprocentowanie "normalnych" kredytów mieszkaniowych będzie już niedługo
    na poziomie tej "stałej" stopy a póżniej jeszcze bardziej zmaleje.
    Pozdrowienia Tensor1.