  • 1. Data: 2005-07-06 21:53:51
    Temat: Kredyt hipoteczny w BPH - kolejny problem?
    Od: "Przemas" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    W zeszłym miesiącu bo wielu bojach i perypetiach udało mi się zmusić bank
    BPH do udzielenia kredytu kontraktowego z kasy mieszkaniowej. Myślałem, że
    zakończyłem kontakty z tym bankiem przynajmniej na jakiś czas, a tu przy
    definiowaniu przelewu pierwszej raty wyszedł nowy problem. Numer rachunku
    zawarty w umowie kredytowej (na który należy wpłacać raty), różni się od
    numeru rachunku podanego w harmonogramie spłat. W umowie kredytowej też brak
    jednoznaczności. W jednym punkcie mówi, że należy wpłacać pieniądze na numer
    podany w umowie kredytowej, zaś następny punkt mówi, że kredytobiorca
    zobowiązuje się do umieszczania na blankiecie wpłat / przekazu swojego
    imienia i nazwiska oraz numeru rachunku kredytowego podanego w harmonogramie
    spłat

    Czy ktoś orientuje się, czy jest to błąd BPH, czy może mają oni taki sprytny
    system, że najpierw ratę trzeba wpłacić się na rachunek podany w umowie
    kredytowej, a później jest ona księgowana na rachunku podanym w
    harmonogramie spłat. Oczywiście jutro zadzwonię i wszystkiego się dowiem,
    ale warto zasięgnąć informacji z innego źródła bo w BPH nic nie jest pewne
    na 100%.

    Przemek