  • 1. Data: 2006-08-23 21:28:18
    Temat: Kredyt hipoteczny - warunki
    Od: "Loan" <r...@n...pl>

    Witam

    Czy ktos z szanownych grupowiczow otrzymal ostatnio dla podanych nizej
    warunkow lepsza propozycje ?

    Jeśli tak to w jakim banku?

    Kredyt 200 000 zl na 30 lat we CHF
    prowizja 0%
    oprocentowanie 3,03% (ustalane wg. zasady libor + marza)
    czesciowa lub calkowita splata 0%
    przewalutowanie 0%
    nie ma koniecznosci ubezp. na życie
    ubezp. do czasu wpisu hipoteki 0,96% / 12miesiecy
    prowadzenie konta 9zl
    spread 4,11

    Przed ostatecznym podpisem zastanawiam się czy mozna znalezc jeszcze lepsza
    oferte na rynku?

    Pozdrawiam
    RAP

  • 2. Data: 2006-08-24 07:09:11
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - warunki
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Loan wrote:

    > prowadzenie konta 9zl

    Sporo. 9zł*360=3240zł. Chyba że będziesz aktywnie korzystał z tego konta
    i dają do niego darmowe przelewy/bankomaty/whatever.

    Karol

  • 3. Data: 2006-08-25 12:08:16
    Od: "Remik" <r...@b...pl>

    co to jest spread?

  • 4. Data: 2006-08-26 09:01:52
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > co to jest spread?

    To samo co rozziew

  • 5. Data: 2006-08-26 12:38:17
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Loan" napisał :
> [...]
    >
    > Kredyt 200 000 zl na 30 lat we CHF
    > prowizja 0%
    > oprocentowanie 3,03% (ustalane wg. zasady libor + marza)

    tzn ile sama marża ?

  • 6. Data: 2006-08-27 15:25:51
    Od: "mcduck" <m...@g...pl>

    Witam w jakim to banku było?
    pozdr

    Uwaga:

    Wiadomość jest przeznaczona tylko dla jej adresata. Dostęp osób trzecich do
    tej wiadomości jest zabroniony. Jeśli nie jest Pan/i adresatem niniejszej
    wiadomości, informujemy, że jej rozpowszechnianie, kopiowanie,
    rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest zabronione i
    może być nielegalne. W związku z tym prosimy o poinformowanie nadawcy oraz
    usunięcie wiadomości bez otwierania załączników.

  • 7. Data: 2006-08-27 19:08:09
    Od: z...@p...onet.pl

    Oferta nie jest zla.
    Mam tylko jedna rade: zastanow sie czy masz zupelnie typowa sytuacje, nie masz
    problemu z dochodami, ich udokumentowaniem, czy sytuacja prawna nieruchomosci
    jest calkowicie jasna, itp. itd.
    Fortis Bank jest instytucja, ktora bardzo wiele obiecuje, ale tak naprawde
    niewiele moze. Jesli masz mozliwosc to liste dokumentow skonsultuj z jeszcze
    jednym doradca. Na pewno beda roznice.
    Przygotuj sie na zmudne i dokladne analizowanie Twojej sytuacji. Dostarcz
    wszystkie dokumenty jakie tylko moga byc potrzebne, bo na pewno beda.

    Co do oferty. Jesli zarabiasz 5.000 brutto na gospodarstwo jednoosobowe, lub
    8.000 brutto na kilkuosobowe, to mozesz dostac LIBOR+1% czyli na dzisiaj 2,69%.
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2006-08-27 19:27:10
    Od: o...@v...pl (Obserwator)

> [...]
    > warunkow lepsza propozycje ?

    > oprocentowanie 3,03% (ustalane wg. zasady libor + marza)

    Może i nie jest źle ale tu pytanie do ZIUT19... czy to aby nie za drogo

    Sumarycznie licząc: za prowadzenie konta w okresie kredytu: 3.240
    Spread: 200.000 x 4,11 = 8.220
    Razem = 11.460 to chyba nie jest tak tanio..

    Plus jeszcze
    Oprocentowanie 3,03%

    A może sie myle....

    Ja jestem zwolennikiem kredytów w PLN

    --
    Wyslano z serwisu -> http://kredycik.pl - kredyty mieszkaniowe,
    hipoteczne, konta bankowe

  • 9. Data: 2006-08-27 19:46:13
    Od: z...@p...onet.pl

    Oplata za prowadzenie konta do kredytu to delikatnie mowiac swinstwo. Ale
    powiedzmy sobie otwarcie, to drugi badz trzeci pod wzgledem ceny kredyt na
    rynku w chwili obecnej. Dlatego mowie, ze nie jest zle.
    Ale ja bym go nie wzial. Jestem nerwowy i nie wytrzymalbym niekompetencji
    doradcow Fortisa:))

  • 10. Data: 2006-08-29 19:35:07
    Od: "Loan" <r...@n...pl>

> [...]
    > rynku w chwili obecnej. Dlatego mowie, ze nie jest zle.
    > Ale ja bym go nie wzial. Jestem nerwowy i nie wytrzymalbym niekompetencji

    Dzieki za komentarz.
    Zobaczymy co wymyśli Multibank po 1 wrzesnia. Jak konieczne bedzie
    ubezpieczenie na zycie + prowizja 2% za udzielenie to przy podobnym
    oprocentowaniu wybiore Fortis, gdzie tych oplat nie ma.
    Wiem, że trudno rozmawia się z "doradca", ktory wie mniej niz ty, ale mnie
    to chyba nie grozi :)

    Pozdr.
    RAP