  • 1. Data: 2004-05-07 06:35:51
    Temat: Kredyt inwestycyjny
    Od: "Felix" <j...@w...pl>

    Witam szanownych grupowiczów .

    Mam jedno pytanie.
    Czy ktoś z grupowiczów wie o kredycie inwestycyjnym (zakup działki + budowa
    pawilonu handlowego) którego spłata zaczęłaby się w momencie zakończenia
    inwestycji (zakończenie budowy).
    Słyszałem dużo o takim kredycie , ale w momencie kiedy proszę o dane banków
    które takie kredyty udzielają nikt nie potrafi mi udzielić odpowiedzi.
    Prosiłbym o odpowiedz. Z góry dziękuję .
    Miłego dnia Janusz

  • 2. Data: 2004-05-07 06:46:12
    Temat: Re: Kredyt inwestycyjny
    Od: "Jaca" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Felix" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > które takie kredyty udzielają nikt nie potrafi mi udzielić odpowiedzi.
    > Prosiłbym o odpowiedz. Z góry dziękuję .

    Popytaj w BZWBK - mają taki o nazwie Biznes Hipoteka. Okres spłaty do 15
    lat, pewnie i prolongata bedzie ....

    Jaca

  • 3. Data: 2004-05-20 10:43:22
    Od: e...@p...onet.pl

    Witam!
    Taki kredyt z pewnoscią jest do otrzymania.Potrzebny jest dobry biznesplan na
    okres kredytowania.Najczęściej obsługa kredytu ( odsetki) maja byc płacone od
    razu, natomiast raty mogą być spłacane po zakończeniu inwestycji ( karencja w
    spłacie kredytu ok. 1 rok).
    Jeśli sprawa nadal aktualna to proszę o kontakt na prv.
    pozdrawiam
    E.G.