  • 1. Data: 2007-10-21 10:57:14
    Temat: Kredyt mieszkaniowy a zmiana
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    Od dwoch lat mam zaciagniety kredyt mieszkaniowy o kwocie 22tys na okres 30lat.
    Kredyt jest oprocentowany na 2,74 w skali roku oraz marze 1,95. Jest to kredyt
    malejacy, jednak dynamicznie zamiast malec pnie sie w gore. Zaczynalem od raty
    1100zl a aktualnie po dwoch latach mam rate 1450zl (Boje sie pomyslec, co
    bedzie za 10 lat).

    Moje pytanie to czy warto w mojej sytuacji przeniesc kredyt do innego banku by
    miec nizsze raty? Pytam, gdyz niedawno znajomy wzial kredyt na kwote dwa razy
    wieksza przy ratach stalych 30 lat i na dzien dobry ma rate tylko o 400zl
    wyzsza niz moja co wydaje mi sie dosyc dziwne skoro wizal kwote 100% wyzsza.
    Czy mam szanse na lepsze warunki podczas przeniesienia kredytu do innego banku?

    Dziekuje za cenne rady.
    Tomek

  • 2. Data: 2007-10-21 11:50:20
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy a zmiana
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Od dwoch lat mam zaciagniety kredyt mieszkaniowy o kwocie 22tys na okres
    > 30lat.

    Chyba 220tys....

    pozdrawiam, wk

  • 3. Data: 2007-10-21 12:00:47
    Od: "monika" <m...@g...pl>

> [...]
    > raty
    > 1100zl a aktualnie po dwoch latach mam rate 1450zl (Boje sie pomyslec, co

    22 tysiace i placisz raty 1450? cos tu chyba nie tak.masz bardzo wysoka
    marze!! widzac oprocentowanie to masz w CHF. ja tez tak mialam,, marza byla
    duza. zrobilam tak, ze w tym samym banku zaciagnelam ponownie kredyt w CHF
    przy marzy 0,7pkt.kredyt 300.000 na 24 lata place okolo 1550 zeta. bralam w
    tym samym banku, bank uwzglednil wkald wlasny - oszacowal nieruchomosc,
    ktora poszla prawie 2 razy w gore. przy zmianie banku pamietaj, ze bedziesz
    musial "stracic" na przewalutowaniu, natomiast w moim przypadku
    przewalutowania nie bylo. splacalam franki i bralam franki i to bylo dla
    mnie korzystne. przedtem mialam marze 1,9pkt

  • 4. Data: 2007-10-21 15:09:09
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    > Chyba 220tys....

    Przepraszam, zjadlo mi zero;/ Tak, chodzi o 220tys zl.
    Tomek

  • 5. Data: 2007-10-21 15:36:02
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Przepraszam za blad. Oczywiscie chodzi o kwote 220tys zl.

    Tomek