  • Data: 2002-06-17 09:10:30
    Temat: Kredyt mieszkaniowy-help
    Od: l...@p...onet.pl (skova) szukaj wiadomości tego autora

    mam wielka prosbe jestem totalnym laikiem w tej kwestii:
    potrzebuje kredytu na zakup mieszkania
    okolo: 15000 zl
    pracuje, studiuje posiadam konto w telepekao24 i mbanku
    prosze o pomoc :
    jaki kredyt i w jakim banku!
    w jakiej walucie?
    na jaki okres czasu!
    mam rowniez pytanie slyszalo sie cos ostatnio o kredytach
    mieszkaniowych ktore mialo dofinansowywac panstwo! czy sprawa zmarla
    smiercia naturalna czy cos wiadomo na ten temat?
    ponoc jakis bank obnizyl oprocentowania na 8 % czy to prawda!
    dzieki za wszelka pomoc
    skova