  • 1. Data: 2004-09-23 12:23:39
    Temat: Kredyt mieszkaniowy w BOŚ
    Od: "Mike" <b...@N...op.pl>

    Witam,

    Jutro podpisuje papiery. Jakieś doświadczenia z tym bankiem?

    M.

  • 2. Data: 2004-09-23 13:09:30
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy w BOŚ
    Od: "Anty" <a...@i...pl>

    Skoro już jutro podpisujesz to po co Ci takie informacje....

    W moim przypadku słodko bylo do chwili podpisania umowy. Potem doświadczyłem
    zerowego poziomu obsługi posprzedażnej. byłem nękany monitami o
    zaległościach, których de facto nie było...

    Anty

  • 3. Data: 2004-09-24 09:47:53
    Od: "Mike" <b...@o...pl>

    Zawsze moge zrezygnowac.