  • 11. Data: 2010-05-29 08:58:19
    Temat: Re: Kredyt odnawialny czy zwykły
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "FTaQ" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4bff9f32$0$2582$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam,
    > mam problem ponieważ nie wiem co wybrać. Potrzebuję kwotę 20.000 zł.
    > Otrzymałem pozytywną decyzję na kredyt odnawialny (na 14,35% w mBank)
    > tylko zastanawia mnie pewna rzecz.
    >
    > Ponieważ kwotę chcę wykorzystać jednorazowo to zastanawiam się czy nie
    > lepszy będzie kredyt gotówkowy na tę kwotę.
    >
    > Proszę o informacje z waszych doświadczeń która forma jest lepsza.

    zeby splacic odnawialny trzeab miec silna wole, silniejsza niz przy kk :-)

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 12. Data: 2010-05-29 13:09:39
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (29.05.2010 10:58), wspolna-flaszka.pl wrote:
    > Użytkownik "FTaQ" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > zeby splacic odnawialny trzeab miec silna wole, silniejsza niz przy kk :-)

    O toto, zwłaszcza jeżeli kredyt jest podłaczony do konta "głównego" to
    ciężko rozgraniczyć które pieniądze są "kredytowe" a które bieżące.
    Kończy się to zazwyczaj permanentnym szorowaniem brzuchem po dnie kredytu.

    Z drugiej strony jak nie ma się problemów z silną wolą, kredyt jest
    podpięty do konta nieużywanego do niczego innego, a trafi się nagły
    przypływ gotówki to o wiele łatwiej taki kredyt wcześniej spłacić.

    p. m.

  • 13. Data: 2010-05-29 19:07:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-05-29 15:09, mvoicem pisze:
    > Z drugiej strony jak nie ma się problemów z silną wolą, kredyt jest
    > podpięty do konta nieużywanego do niczego innego, a trafi się nagły
    > przypływ gotówki to o wiele łatwiej taki kredyt wcześniej spłacić.

    A jakie znacie najlepsze kredyty odnawialne ?

    Ten w mBanku wydaje się moim zdaniem całkiem sensowny (ale nie
    interesowałem się zagadnieniem). Względnie niewielkie % (posiadając KK
    Gold/Platinum można jeszcze obniżyć), niewielka opłata za
    przyznanie/wznowienie.

    Jest gdzieś lepiej ?

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2010-05-29 19:15:06
    Od: Krzysiek <u...@m...vxx.pl>

    Mithos pisze:
> [...]
    > interesowałem się zagadnieniem). Względnie niewielkie % (posiadając KK
    > Gold/Platinum można jeszcze obniżyć), niewielka opłata za

    oraz MasterCard Credit Gold lub MasterCard Debit Gold

    > Jest gdzieś lepiej ?

    Jeśli nie uwzględniać preferencyjnych warunków na posiadaczy Goldów to w
    Noreda - 12,50%

  • 15. Data: 2010-05-29 19:19:03
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-05-29 21:15, Krzysiek pisze:
    > oraz MasterCard Credit Gold lub MasterCard Debit Gold

    Te karty są całkiem niekorzystne (tzn. drogie).

    > Jeśli nie uwzględniać preferencyjnych warunków na posiadaczy Goldów to w
    > Noreda - 12,50%

    Sprawdziłem i wyższa jest opłata za przyznanie/odnowienie. Oczywiście
    może to mieć mniejsze lub większe znaczenie.

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2010-05-29 19:26:06
    Od: Krzysiek <u...@m...vxx.pl>

    Mithos pisze:

    > Te karty są całkiem niekorzystne (tzn. drogie).

    A to to już zależy jak dla kogo ;) MasterCard Debit Gold ma w cenie
    wypłaty ze wszystkich bankomatów a dodatkowo przy odpowiednio dużym
    wykorzystaniu KO może się opłacać (szczególnie jak ktoś nie ma
    zdolności do dostania KK).

  • 17. Data: 2010-05-29 21:06:13
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-05-29 21:26, Krzysiek pisze:
> [...]
    > wypłaty ze wszystkich bankomatów a dodatkowo przy odpowiednio dużym
    > wykorzystaniu KO może się opłacać (szczególnie jak ktoś nie ma zdolności

    A to faktycznie, nie widziałem tej funkcjonalności MasterCard Debil
    Gold. Uwzględniając bezpłatność wszystkich bankomatów i obniżone
    oprocentowanie może to wyjść całkiem korzystnie, zwłaszcza jeśli ktoś
    korzysta z kredytu. Trochę ponad 11% to chyba jedna z najlepszych ofert
    na rynku.

    To jest karta wypukła ?

    Ciekawe czy mBank oficjalnie potrafi umieszczać na kartach więcej niż 19
    znaków. W mailu napisali mi, że nie potrafią ale kartę wydali mi z
    większą ilością znaków :) Ciekawe czy to wypadek przy pracy czy też coś
    się zmieniło ? :)

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2010-05-29 21:14:51
    Od: Krzysiek <u...@m...vxx.pl>

    Mithos pisze:
> [...]
    > oprocentowanie może to wyjść całkiem korzystnie, zwłaszcza jeśli ktoś
    > korzysta z kredytu. Trochę ponad 11% to chyba jedna z najlepszych ofert

    Nie mam, ale podobno jest wypukła.

  • 19. Data: 2010-05-31 15:28:44
    Od: ztomasz <z...@o...eu>

    W dniu 2010-05-28 12:47, FTaQ pisze:
> [...]
    > lepszy będzie kredyt gotówkowy na tę kwotę.
    >
    > Proszę o informacje z waszych doświadczeń która forma jest lepsza.

    Ja korzystam z kredytu odnawialnego jako dodatkowy zastrzyk gotowki. W
    tej chwili jest to najnizsza kwota tj. 500zl. Jesli chcesz wziac 20000
    zl to bedziesz miec duzy problem ze splata jesli mbank to konto glowne.
    Ja mialem 2500zl kredytu odnawialnego i przez prawie 2 lata ciagnelem to
    bo zawsze bylem na minusie. Co splacilem to pozniej szlo na cos tam.
    Jednym slowem jesli chcesz to w odnawialnym najlepiej miec kolo polowy
    wyplaty, a jesli potrzebujesz wielokrotnosc pensji to lepiej wziac
    gotowkowy. Dodam jeszcze, ze kazda pozyczka nawet odnawialna obniza
    twoja zdolnosc kredytowa.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=