  • From: "nanomik" <n...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredyt odnawialny/deben w Inteligo dziwne...
    Date: Fri, 14 Jan 2011 17:24:39 +0100

    Mam konto w Inteligo, w sumie od samego początku istnienia tego banku.
    Przez 2-3 lata uzywałem go intensywnie placac karta i zasilajac konto.
    Pozniej przestalem uzywac go jako konta glownego ale od czasu do czasu robie
    zasilenei rzedu kilku tys. Od samego poczatku mialem w nim debet 1600zl. Juz
    kilka lat temu gdy uzywalem tego konta probowalem podnies ten limit na 2
    tys. ale wypelniajac dane czegokolwiek bym nie podal wyskakiwalo ze nie mam
    mozliwosci powiekszenia limitu. Teraz chcialem zgodnie z reklama miec limit
    odnawialny do 10 tys. Podalem dane i oczywiscie system wywala ten sam
    komunikat. Podstawilem tez dane ze chce limit 1700zl nie mam innych obciazen
    a jako zarobki wstawilem 8 tys. netto. Czyli podaje zarobki z sufitu,
    wnioskuje o limit 100zl wiekszy i system wyrzuca mi ze nie moge powiekszyc
    limitu. Czy mam tam zalozona jakas blokade? O co moze chodzic, przeciez
    odrazu widac ze system nie probuje nawet nic przeliczac i weryfikowac. BIK
    mam czysty tzn. zadnych zlych wpisow, wszystkie kredyty splacane terminowo,
    kilkanascie juz zamknietych.
    Miesliscie cos podobnego, jak pozbyc sie tej blokady?