  • 1. Data: 2004-06-29 12:51:32
    Temat: Kredyt ratalny plus w mBanku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mBank wprowadził do oferty Kredyt ratalny plus - kredyt gotówkowy dla osób
    fizycznych, przeznaczony na dowolny cel konsumpcyjny.

    Kredyt ratalny plus udzielany jest w formie rachunku rozliczeniowego a'vista
    z odnawialną linią kredytową ze zmniejszającym się co miesiąc limitem.
    Klienci mogą szybko i bez poręczycieli otrzymać kredyt w wysokości od 500 do
    100 000 zł na okres od 3 do 60 miesięcy. Terminowa spłata powoduje
    automatyczne odnowienie kredytu na kolejny okres na życzenie Klienta. Do
    rachunku oferowana jest karta debetowa Visa Electron, którą można otrzymać w
    mKiosku w momencie uzyskania kredytu.
    Calosc: http://banki.prnews.pl/index.php/display,5683

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl
    Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 2. Data: 2004-06-29 13:16:11
    Temat: Re: Kredyt ratalny plus w mBanku
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    > Do rachunku oferowana jest karta debetowa Visa Electron, którą można
    otrzymać w
    > mKiosku w momencie uzyskania kredytu.

    i dodatko jest to wcześniej wpominana karta z białą foką śmiejącą się do nas
    ;)

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77114020040000300224907057
    50102055581111129345400064
    73213000043001027768700001

  • 3. Data: 2004-06-29 13:17:39
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Marcin Kubiczek wrote:

    > i dodatko jest to wcześniej wpominana karta z białą foką śmiejącą się do nas

    do nas czy z nas? :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 4. Data: 2004-06-29 13:19:10
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    > do nas czy z nas? :-)

    ja myślę że cieszy się z atrakcyjności kredytu ratalnego ;))

    --

    pozdrawiam,
    mk