  • 1. Data: 2006-11-02 12:01:26
    Temat: Kredyt studencki
    Od: Emi <o...@e...pl>

    Witam,
    w ktorym banku oplaca sie wziac kredyt studencki?
    Jestem na rencie po rodzicach (okolo 800 zl) i mialabym problem ze
    znalezieniem poreczyciela. Slyszalam ze mozna dostac poreczenie z BGK,
    czy to w praktyce jest realizowalne :-) ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-11-02 13:39:14
    Temat: Re: Kredyt studencki
    Od: "sojda" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Emi" <o...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jestem na rencie po rodzicach (okolo 800 zl) i mialabym problem ze
    > znalezieniem poreczyciela. Slyszalam ze mozna dostac poreczenie z BGK, czy

    Jeśli chodzi Ci o preferencyjen kredyty studenckie, to wypłacane są one na
    tej samej zasadzie we wszystkich bankach, ktore tych kredytów mogą
    udzielać.. Z poręczeniem z BGK w Twoim przypadku nie będzie chyba problemu..
    poszukaj więcej z googlach.
    Pozdrawiam,
    Monika

  • 3. Data: 2006-11-02 17:57:27
    Od: Emi <o...@e...pl>

    sojda napisał(a):

> [...]
    > tej samej zasadzie we wszystkich bankach, ktore tych kredytów mogą
    > udzielać.. Z poręczeniem z BGK w Twoim przypadku nie będzie chyba problemu..

    Zastanawialam sie czy moze z ktoryms bankiem ktos ma dobre albo zle
    doswiadczenia w tej kwestii, slyszalem np ze nie wszystkie banki chca
    zalatwic poreczenie z BGK.