  • 11. Data: 2003-09-26 17:04:14
    Temat: Re: Kredyt w BPH PBK
    Od: "Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\)" <p...@w...pl>

    W artykule news:bl1r4v$j3q$1@foka1.acn.pl,
    niejaki(a): zbiggy z adresu <z...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > - Ty masz zgłosić zamiar wcześniejszej spłaty i zadeklarować czy ma
    > iść na skrócenie okresu kredytowania czy na obniżenie rat miesięcznych

    I owszem: zgłosiłem i zadeklarowałem.

    > - poźniej podpisujesz aneks i przeliczany jest harmonogram spłat

    Harmonogram nowy dostałem - niższe raty. Wysokość zadłużenia też jest na nim
    niższa.
    Dopiero po kilku dniach (nie)dysponentka sobie przypomniała o aneksie. Miała
    przygotować i zadzwonić.
    Do tej pory nie pisze, nie dzwoni... :(

    --
    [_ Pozdrawiam
    [_ Piotr Hołda

  • 12. Data: 2003-09-27 00:28:45
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Piotr napisal/a:

    > Dopiero po kilku dniach (nie)dysponentka sobie przypomniała o
    > aneksie. Miała przygotować i zadzwonić.
    > Do tej pory nie pisze, nie dzwoni... :(

    chyba powinieneś się cieszyć i dać `:)' :)
    na Twoim mie też bym czekał i się nie odzywał, ale to oni mogą zgłosić
    reklamację i niestety będziesz chyba musiał ją uznać :(
    W każdym razie życzę nam obu powodzenia i obniżenia WIBIR6M ?:)

    Zbig

  • 13. Data: 2003-09-27 05:33:11
    Od: "Suska" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik "Monika" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > znajomy ma bardzo niedobre doswiadczenia z kredytem w tym banku i caly
    czas
    > traci. chce sie wycofac ale kosztuje go tyle ze nie robi tego. on zaluje
    >
    > sama staralam sie o kredyt w BPH i dzieki ze ostatecznie nie zdecydowalam
    > sie na ten bank!

    a mozesz sie pochwalic w jakim banku wzielas i na jakich warunkach ?

    pozdrawiam
    RW