  • 1. Data: 2006-11-26 21:38:09
    Temat: Kredyty - czy jest szansa
    Od: "Bruno" <a...@o...pl>

    Mam pytanie obecnie mam umowe zlecenie w pracy ale nie jest za mnie
    odprowadzany Zus, pieniędzy nie dostaję przelewem na konto poniewaz gdyby
    był to przelew z konta firmy to komornik by to zajął czy istnieje jakis cień
    szansy aby dostac albo starac sie o kredyt??

  • 2. Data: 2006-11-26 22:48:47
    Temat: Re: Kredyty - czy jest szansa
    Od: Mirek <n...@a...pl>

    Bruno napisał(a):
> [...]
    > był to przelew z konta firmy to komornik by to zajął czy istnieje jakis cień
    > szansy aby dostac albo starac sie o kredyt??

    provident?

  • 3. Data: 2006-11-27 06:39:12
    Od: "Bruno" <a...@o...pl>

    No tak ale jakie warunki jakie oprocontowanie kredytu??
    Ja kompletnie sie na tym nie znam

  • 4. Data: 2006-11-27 17:47:16
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Nov 2006 07:39:12 +0100, "Bruno" <a...@o...pl> wklepał(-a):

    >No tak ale jakie warunki jakie oprocontowanie kredytu??
    >Ja kompletnie sie na tym nie znam

    To jak będziesz wiedział chociaż trochę, to dopiero wtedy znów zacznij myśleć o
    kredycie. Tak dla własnego bezpieczeństwa.