  • 1. Data: 2004-11-08 18:05:58
    Temat: Kredyty w usd
    Od: "RAFAŁ KOSIŃSKI" <i...@s...pl>

    Jakie banki udzielają kredytów w USD ? Nie chodzi mi tu jednak o kredyty
    które fizycznie dostaje się w złotych a tylko są denominowane w USD. Ja
    interesuję się dostawą dolarów na konto dolarowe.
    Jak są oprocentowane takie kredyty?
    Pozdrawiam
    Sanal

  • 2. Data: 2004-11-08 19:10:12
    Temat: Re: Kredyty w usd
    Od: "grzegorz" <w...@w...pl>

> [...]
    > które fizycznie dostaje się w złotych a tylko są denominowane w USD. Ja
    > interesuję się dostawą dolarów na konto dolarowe.
    chyba tylko osoba chora umuslowa wezmie teraz kredyt w $

  • 3. Data: 2004-11-08 19:17:20
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl.invalid>

    Dnia 11/8/2004 8:10 PM, Użytkownik grzegorz napisał :

    > chyba tylko osoba chora umuslowa wezmie teraz kredyt w $

    Dlaczego tak twierdzisz? Gość jest zainteresowany kredytem w USD (chce
    dostać "zielone" a nie równowartość w PLN) i jeśli spodziewa się wpływów w
    tej samej walucie i pewnie również w USD chciałby spłacać to dlaczego
    uważasz go za chorego?

    --
    Mówi się, że pierwszy milion dolarów można tylko ukraść, a potem... nie
    zmienia się skutecznej metody

  • 4. Data: 2004-11-08 19:29:42
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    Użytkownik "grzegorz" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > chyba tylko osoba chora umuslowa wezmie teraz kredyt w $

    ponieważ...

    JK

  • 5. Data: 2004-11-10 09:26:49
    Od: "grzegorz" <w...@w...pl>

    > ponieważ...
    dolar jeszcze spadnie a nastpnie bedzie w gore wiec koszt kredytu bedzie
    wiekszy

  • 6. Data: 2004-11-10 09:27:35
    Od: "grzegorz" <w...@w...pl>

> [...]
    > dostać "zielone" a nie równowartość w PLN) i jeśli spodziewa się wpływów w
    > tej samej walucie i pewnie również w USD chciałby spłacać to dlaczego
    jezeli wplywy maja byc w $ do OK