  • 11. Data: 2009-03-15 09:58:52
    Temat: Re: [Krysys w USA], Wyjasnijcie mi.
    Od: " marq111" <m...@W...gazeta.pl>

    A ja widzę to tak..jak cały świat zaczął produkowac wszystko w Chinach i
    Indiach,to tylko kwestią czasu było,kiedy to sie zawali..albo da sie
    odwrócic uwagę np.kolejna wojną..niestety wydaje mi się ,że matema i rozum
    przegraja znowu z chciwośćią ,przeżyjemy hossę niewyobrażalną/pieniądze się
    drukują przecież/.. a potem choćby potop..pieniądz materialny zniknie,pojawi
    się wirtualny..wszystko straci wartość..oby się nie sprawdziło..tfu,tfu
    Ameryka uwierzyła ,że wystarczy tylko kontrolować operacje
    finansowe,wirtualnie dopisywać zera do kolejnych długów,Alleluja i do
    przodu..ale maszyny w końcu też maja ograniczone mozliwości dopisywania
    zer.. i walnęło..tylko dlaczego w nas też ,jak my dopiero na dorobku :)