  • 1. Data: 2002-08-22 08:22:20
    Temat: Kto poza PKO uzywa Tokenow do ekonta?
    Od: "W.W." <c...@l...pdi.net>

    Witam

    Chce zalozyc ekonto ale nie podobaja mi sie listy kodow.
    Wole Token.
    Kto to stosuje?

    W.Wojciechowski

  • 2. Data: 2002-08-22 08:30:23
    Temat: Re: Kto poza PKO uzywa Tokenow do ekonta?
    Od: "Wojciech Pałasz" <l...@p...onet.pl>

    Kiedys stosowal token rowniez BZ WBK24. Nie wydaje mi sie, by cos sie
    zmienilo.

    Wojtek Palasz, Gdansk

  • 3. Data: 2002-08-22 08:31:28
    Od: "LeszekR." <a...@k...pl>

    Użytkownik "W.W." <c...@l...pdi.net> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Chce zalozyc ekonto ale nie podobaja mi sie listy kodow.
    > Wole Token.
    > Kto to stosuje?

    Na pewno Lukas i Pekao SA

    LeszekR.

  • 4. Data: 2002-08-22 09:00:56
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Wojciech Pałasz napisał:
    > Kiedys stosowal token rowniez BZ WBK24. Nie wydaje mi sie, by cos sie
    > zmienilo.

    Również Pekao SA (Eurokonto www)

    Pzdr: Dogbert

  • 5. Data: 2002-08-22 09:02:56
    Od: "Yaro_P" <j...@p...onet.pl>

    VWBank również sam posiadam.

    Yaro_P

  • 6. Data: 2002-08-22 09:09:57
    Od: s...@i...pl

    BGZ (eIntegrum).

  • 7. Data: 2002-08-22 09:48:38
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    Lukas, Pekao, Fortis - i to zdaje sie nie koniec

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 8. Data: 2002-08-22 09:59:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Lukas, Pekao, Fortis - i to zdaje sie nie koniec

    Zdaje sie, ze popelniels blad - Fortis nie wydaje toekna.
    Sumujac wszystkie, ktore sie tu banki pojawily:

    BZWBK, Lukas, PKO BP, Pekao, Integrum, Nordea

  • 9. Data: 2002-08-22 10:58:18
    Od: e...@p...onet.pl

    > Sumujac wszystkie, ktore sie tu banki pojawily:
    > BZWBK, Lukas, PKO BP, Pekao, Integrum, Nordea

    przy czym Nordea raczej czysto teoretycznie, zwazywszy na zaporowe oplaty :)

  • 10. Data: 2002-08-22 11:06:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > przy czym Nordea raczej czysto teoretycznie, zwazywszy na zaporowe oplaty
    :)

    Teoretycznie, czy nie :) ale nikt jej nie wymienil