  • 11. Data: 2004-03-22 09:42:51
    Temat: Re: Kto zna minusy Inteligo - poza brakiem kredytow?
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik badam napisał:

    > Zwróć proszę uwagę, że chodzi mi o całkiem odmienny problem.
    > Masz 3 KONTA Inteligo, np.:
    > - konto firmowe sztuk jeden,
    > - konto prywatne sztuk jeden,
    > - dla fantazji konto wspólne (np. z małżonką) sztuk jeden.
    >
    > Nie wgłębiając się w ilość rachunków podokładanych do w/w kont (które faktycznie są
    w cenie serwisu SMS dla rachunku gównego) powiem, że jak już masz chęć na wykupienie
    serwisu SMS do pewnych kont, to musisz płacić za wszystkie 3 konta, nie ma
    możliwości wzięcia serwisu tylko dla np. konta firmowego i wspólnego.

    > Jest to pewna niegogodność, nieprawdaż ?

    a w takim przypadku...to nie wiem :-) ale to chyba troche bez sensu i
    faktycznie spora niedogodnosc.

    Z drugiej strony na plus jest to, ze dla subrachunkow nie musisz oplacac
    smsa :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie