eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKtóre banki udzielają kredytów hipotecznych osobom z dochodami poza krajem? › Które banki udzielają kredytów hipotecznych osobom z dochodami poza krajem?
  • Data: 2008-05-13 20:14:55
    Temat: Które banki udzielają kredytów hipotecznych osobom z dochodami poza krajem?
    Od: Marcin Gora <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mniej więcej rok temu poruszałem tu temat możliwości zaciągnięcia
    kredytu hipotecznego przez osobę na stałe mieszkającą w USA. Udzielono
    mi wtedy wiele cennych informacji, a przede wszystkim dowiedziałem
    się, że jest to możliwe. Postanowiłem zrealizować całe
    przedsięwzięcie, i stad następne pytanie:, czy wiecie (z Waszego
    doświadczenia) które konkretnie banki udzielają kredytu osobom
    zarabiającym w USA? Jestem w kontakcie z kilkoma i czekam na
    odpowiedzi od nich, jeden już mnie odrzucił (LUKAS - nie uznają
    dochodów z USA), natomiast DomBANK zweryfikował mnie pozytywnie i
    przesłał dokumenty wymagane do złożenia wniosku.

    Jeżeli są jeszcze inne banki, do których mogę się zwrócić, proszę o
    informację.

    Pozdrawiam,

    Marcin Gora