  • 11. Data: 2008-02-14 16:23:16
    Temat: Re: Które banki wpisują KK do BIKu ??
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 14 Feb 2008 06:44:45 -0800 (PST), k...@g...pl
    wrote:

    > Citibank
    > PKO BP SA
    > Raiffeisen
    > BRE
    > BZWBK
    > ING
    > BOŚ
    > HSBC
    > Millennium

    Nordea

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 12. Data: 2008-02-15 08:44:01
    Od: BM <n...@D...LITERYpl>

    > Które banki wpisują KK do BIKu ??

    Lukas Visa Classic (wydana w 2003) - brak wpisu w BIKu.

    Pozdrawiam
    BM

  • 13. Data: 2008-02-15 09:12:04
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > Lukas Visa Classic (wydana w 2003) - brak wpisu w BIKu.

    to juz sie domyslam dlaczego daja taki maly limit przy umowie o prace
    gdzie inni daja x razy tyle na ten sam papier

  • 14. Data: 2008-02-15 10:22:07
    Od: Grysik <g...@g...com>

    > to juz sie domyslam dlaczego daja taki maly limit przy umowie o prace
    > gdzie inni daja x razy tyle na ten sam papier

    Mi tam w 2004 roku dali bodajże 3,5x kwotę wynikającą z oświadczenia
    ile zarabiam.

  • 15. Data: 2008-02-15 18:54:26
    Od: Taddy <t...@i...pl>

    BM pisze:

    > Lukas Visa Classic (wydana w 2003) - brak wpisu w BIKu.

    Ale płatnicza czy kredytowa??
    A ma ktoś świeższą i moze sie pochwalić nie lub obecnością jej w BIKu?
    A SKOKi wpisują?

  • 16. Data: 2008-02-15 19:38:37

    On 15 Lut, 19:54, Taddy <t...@i...pl> wrote:

    > Ale płatnicza czy kredytowa??

    O ile wiem, to karta debetowa to visa electron, a kredytowa ( z resztą
    również płatnicza) to Visa Classic.