  • 11. Data: 2012-09-22 10:54:53
    Temat: Re: Ktore konto oszczednosciowe wrzesien 2012?
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-22 09:43, wromek pisze:

    > ale to przy saldzie =75 kpln ;)
    > a i to dokladniej wychodzi 6,17

    Możliwe, formuła z excela już wyleciała z arkusza po ogłoszeniu
    obniżenia oprocentowania od 1.11 do WIBOR1M +1%. Trzeba poszukać innej
    oferty.

    > poza tym istnieje szansa wydac te 2 kpln zeby prowadzenie bylo gratis ;)
    > (mi juz niewiele brakuje za wrzesien)

    U mnie ta szansa jest zbyt mała ;)

  • 12. Data: 2012-09-22 11:20:45
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > Możliwe, formuła z excela już wyleciała z arkusza po ogłoszeniu obniżenia
    > oprocentowania od 1.11 do WIBOR1M +1%. Trzeba poszukać innej oferty.
    ale do 1.11 jest jeszcze troche czasu :) - poki co, tam zostane.
    mam nadzieje, ze pojawi sie, do tego czasu, cos podobnego w innym banku.
    swoja droga, kiedy musze zlozyc wypowiedzenie umowy zeby bylo skuteczne
    przed/na 1.11?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 13. Data: 2012-09-22 11:43:33
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-22 11:20, wromek pisze:

    > ale do 1.11 jest jeszcze troche czasu :) - poki co, tam zostane.

    A ja nie zdążyłem zawitać ;)

    > mam nadzieje, ze pojawi sie, do tego czasu, cos podobnego w innym banku.
    Oby, ale śmiem wątpić ;)

    > swoja droga, kiedy musze zlozyc wypowiedzenie umowy zeby bylo skuteczne
    > przed/na 1.11?

    Pewnie ~1.10, ale szczegóły zapewne są w umowie/regulaminie konta

  • 14. Data: 2012-09-24 02:14:20
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    5,8% w BGZ Optima.
    www.bgzoptima.pl/konto_oszczednosciowe
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 15. Data: 2012-09-24 10:41:39
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > 5,8% w BGZ Optima.

    a chetnych na dodatkowy bonus ode mnie przy zakladaniu konta zapraszam na
    priv po szczególy ;)

    --
    pozdrawiam, wromek