  • 11. Data: 2008-04-06 10:21:55
    Temat: Re: Ktory bank czynny w niedziele?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Kwi, 02:22, Miernik <p...@p...miernik.name> wrote:

    > Aha, no ale to nie jest "ten sam" limit co limit wypłaty z bankomatu
    > obcego, tylko zupełnie inny limit (limit punktu). Poza tym to można
    > obejść podejść 4 razy wypłacić po 5k i masz 20k. W ogóle 3 razy, bo
    > jedno 5k może wybrać a bankomatu. W najgorszym wypadku w różnych
    > urzędach pocztowych, albo przyjść rano, w południe i wieczorem po
    > kolejne 5k.

    Jesli bank wystawiajacy karte (nie poczta) pobiera za to oplate jak za
    wybranie pieniedzy z bankomatu, to jak to potraktowac?
    mBank nie ma w TOiP pozycji "wyplata z pos" - czyzby mialoby to byc
    bezplatne , poniewaz oplaty nie naliczy ani poczta ani bank
    macierzysty?

  • 12. Data: 2008-04-06 10:43:21
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 6 Apr 2008 03:21:55 -0700 (PDT), krzysztofsf wrote:

    > mBank nie ma w TOiP pozycji "wyplata z pos" - czyzby mialoby to byc
    > bezplatne , poniewaz oplaty nie naliczy ani poczta ani bank
    > macierzysty?

    Prowizja od pozostałych wypłat gotówki na terenie Polski - 5 PLN.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 13. Data: 2008-04-06 11:03:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Kwi, 12:43, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > Prowizja od pozostałych wypłat gotówki  na terenie Polski - 5 PLN.

    Dalem na forum mBanku

    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=836861&t=8
    36861&sr=ld&pn=1&cat=0

  • 14. Data: 2008-04-06 11:23:39
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    krzysztofsf pisze:

    > Dalem na forum mBanku
    >
    > http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=836861&t=8
    36861&sr=ld&pn=1&cat=0

    Już Ci Karolina napisała, że będzie traktowana jak wypłata w oddziale
    innego banku. Analogicznie sytuacja, o ile dobrze pamiętam wyglądała w
    Agencjach PKO.

    pozdrawiam,
    Kamil,
    mRadny

  • 15. Data: 2008-04-06 11:24:45
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...
    > Dalem na forum mBanku
    > http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=836861&t=8
    36861&sr=ld&pn=1&cat=0

    I jak widać szybko odpowiedzieli: "taka wypłata traktowana jest jak wypłata
    gotówki w oddziale innego banku".

    Czyli sposób dla 'wątkotwórcy' bardzo dobry (pamiętając o "prowizja od
    wypłat gotówki w oddziałach banków krajowych - 5 zł")...

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 16. Data: 2008-04-06 11:36:00
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Kwi, 13:23, Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org> wrote:

    836861&sr=ld&pn=1&...

    > Już Ci Karolina napisała, że będzie traktowana jak wypłata w oddziale
    > innego banku. Analogicznie sytuacja, o ile dobrze pamiętam wyglądała w
    > Agencjach PKO.

    szybko i precyzyjnie odpowiedziala
    Wolalem wyjasnic "u zrodla" , gdy mialem watpliwosci co do zdania
    przedpiscow.

  • 17. Data: 2008-04-06 11:38:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Kwi, 13:24, "dl" <q...@n...cy> wrote:

    > Czyli sposób dla 'wątkotwórcy' bardzo dobry (pamiętając o "prowizja od
    > wypłat gotówki w oddziałach banków krajowych - 5 zł")...

    Tyle, ze znalezc 3 poczty czynne w niedziele moze byc trudno.
    1xbankomat + 3xPOS = 20000zl.

  • 18. Data: 2008-04-06 12:20:41
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > "taka wypłata traktowana jest jak wypłata
    > gotówki w oddziale innego banku".

    A ja tak z ciekawości spytam jak to się odbywa?
    Wchodzę do banku czy na pocztę z kartą innego banku i wołam "wypłaćta mi tu 5000
    zł"? :)

    Pozdrawiam
    Parl Dro

  • 19. Data: 2008-04-06 12:55:53
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Parl Dro pisze:

    > A ja tak z ciekawości spytam jak to się odbywa?
    > Wchodzę do banku czy na pocztę z kartą innego banku i wołam "wypłaćta mi tu 5000
    > zł"? :)

    Tak. Chociaż można w bardziej kulturalny sposób, ale idea ta sama.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 20. Data: 2008-04-06 13:45:44
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > Tak. Chociaż można w bardziej kulturalny sposób, ale idea ta sama.

    Hmm... A technicznie jak jest to rozwiązane? Jak mniemam podobnie jak w
    przypadku wypłaty z obcego bankomatu. Ale co w przypadku kiedy placówka nie ma
    bankomatu ani dostępu do zewnętrznego systemu pozwalającego na sprawdzenia salda
    rachunku danego klienta?

    Pytam, bo niegdyś próbowałem wypłacić tak pieniądze w jakiejś mieścinie, ale
    odesłali mnie z kwitkiem wołając "sięnieda" i jakoś tak mi się to utarło, że już
    później nie probówałem ;)

    Pozdrawiam
    Parl Dro