  • 11. Data: 2006-05-31 14:53:58
    Temat: Re: Którzy doradcy inwestycyjni zdali majowy egzamin?
    Od: Morph <a...@a...pl>

    Karol S wrote:

    > Jednostki funduszy akcyjnych kosztują teraz tyle co 2 miesiące temu.
    > Jeśli, zgodnie z instrukcją, interesuje mnie horyzont czasowy 5 lat i
    > regularnie dokładam co miesiąc kilkaset zł, to taka korekta niewiele
    > mnie obchodzi i nie opłaca mi się grzebać w składzie portfela.
    >
    > A analitycy już od grudnia zapowiadali korektę która jakoś nie chciała
    > przyjść, aż w końcu przyszła.

    wyjales mi to z ust (klawiatury) ;]
    nie po to wkłada sie pieniądze do funduszu żeby bawić się nimi jak
    akcjami, tutaj wkłada się pieniążki przynajmniej z myślą 2-3 letniej
    inwestycji, a taka korekta jaka nastąpiła to tylko straszak dla
    przewrażliwionych inwestorów (żeby nie używać wulgaryzmów) ;]

    Pozdro
    Michal