  • 1. Data: 2003-04-23 11:30:48
    Temat: Kurs sredni z dnia
    Od: Jakub Sypien <j...@i...fzk.de>

    Czesc,
    W biznesie jestem zielony jak Jabluszko Fa ;). a potrzebuje sie
    dowiedziec gdzie znalezc sredni kurs EURO z dnia (ale nie dzisiaj), ale
    dajmy na to 28 grudnia zeszlego roku i wogole chodzi o zeszly rok.
    Najchetniej prosze o link.

    Jakub

    Ps moge sie odwzajemnic baza danych o publikachach naukowych (znaczy
    bookmariem)

  • 2. Data: 2003-04-23 11:30:59
    Temat: Odp: Kurs sredni z dnia
    Od: "mimod" <m...@w...pl>