  • 1. Data: 2005-01-04 15:41:28
    Temat: Kurs transakcji eKarta w USD
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl>

    Chodzi mi o to gdize to sprawdzic - waluta transakcji USD, pobierana w
    oparciu o jaki kurs? Czy jest to moze przypadkiem kurs sprzedazy multibanku?

    z gory dzieki

  • 2. Data: 2005-01-04 19:14:08
    Temat: Re: Kurs transakcji eKarta w USD
    Od: "Kupidynek" <x...@1...pl>

    > Chodzi mi o to gdize to sprawdzic - waluta transakcji USD, pobierana w
    > oparciu o jaki kurs? Czy jest to moze przypadkiem kurs sprzedazy
    > multibanku?

    kurs sprzedazy $$$ BRE Banku

    http://www.brebank.com.pl/ekonomia/;jsessionid=QBPC3
    TP2LVIUVQFIAFNSF3Q?context=2877

  • 3. Data: 2005-01-04 19:27:49
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-01-04, Kupidynek <x...@1...pl> wrote:

    > kurs sprzedazy $$$ BRE Banku
    >
    > http://www.brebank.com.pl/ekonomia/;jsessionid=QBPC3
    TP2LVIUVQFIAFNSF3Q?context=2877
    Dokładnie to samo tyle, że częściej aktualizowane:
    http://www.multibank.pl/oferta/notowania.jhtml

    Na BRE ostatnie z godziny 13:00 na multi są już z 16:36..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 4. Data: 2005-01-04 20:34:58
    Od: "Kupidynek" <x...@1...pl>

    > Dokładnie to samo tyle, że częściej aktualizowane:
    > http://www.multibank.pl/oferta/notowania.jhtml
    >
    > Na BRE ostatnie z godziny 13:00 na multi są już z 16:36..

    a koniec w koncu i tak nie wiadomo jaki bedzie/jest kurs bo...
    liczy sie data zdjecia blokady (rozliczenia tranzakcji)
    :))