  • 11. Data: 2005-01-17 13:07:28
    Temat: Re: Kwestia bezpieczeństwa VW Bank
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    Radoslaw P. wrote:

    > A w cookie co jest trzymane jak nie identyfikator sesji?

    no ja mysle ze czasem to jakies rodzynki lub kawalki czekolady w
    ciasteczkach mozna znalezc :-)

    --
    GideoN

    Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war

  • 12. Data: 2005-01-17 13:10:51
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    Radoslaw P. wrote:

    > I to jest właśnie największa wada Inteligo -- tam nawet Back nie da się zrobić.

    wada?? ze back sie nie da zrobic ??? No panie kolego, a mi sie zawsze
    zdawalo ze to dosc duzy plus Inteligo.

  • 13. Data: 2005-01-17 13:14:05
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Ale to juz Ty powiedziales ;)

    no a moze jest tu ktos kto stwierdzi, ze artykul ten jest profesjonalny
    i rzetelny ? :-)

  • 14. Data: 2005-01-17 13:18:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    GideoN <z...@p...pl> wrote:
    > wada?? ze back sie nie da zrobic ??? No panie kolego, a mi sie zawsze
    > zdawalo ze to dosc duzy plus Inteligo.

    Ja tam tego nie cierpie

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 15. Data: 2005-01-17 13:31:30
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    > Ja tam tego nie cierpie

    ja tam wiem ze to uciazliwe :-) ale bezpieczne. Cos za cos :-)
    pozatym wystarczy nawigowac po serwisie z poziomu strony a nie
    przegladarki i jest wszystko w porzadku. :-)

  • 16. Data: 2005-01-17 13:39:28
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 17 Jan 2005 14:10:51 +0100, w <csgctt$c5t$1@wulkan.npnet.org>, GideoN
    <z...@p...pl> napisał(-a):

    > wada?? ze back sie nie da zrobic ??? No panie kolego, a mi sie zawsze
    > zdawalo ze to dosc duzy plus Inteligo.

    Pierwsze słyszę, aby ograniczona funkcjonalność była dużym plusem.

  • 17. Data: 2005-01-17 13:40:35
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 17 Jan 2005 14:31:30 +0100, w <csge4k$jlu$1@wulkan.npnet.org>, GideoN
    <z...@p...pl> napisał(-a):

    > ja tam wiem ze to uciazliwe :-) ale bezpieczne. Cos za cos :-)

    Można było zrobić, aby było funkcjonalne ORAZ bezpieczne.
    Nie wiem skąd to przekonania, że jak jest uciążliwe to na pewno bezpieczne (i
    odwrotnie).

  • 18. Data: 2005-01-17 13:43:46
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    > Pierwsze słyszę, aby ograniczona funkcjonalność była dużym plusem.

    jak pisalem wyzej, to i owszem uciazliwe to jest jezeli sie jest
    przyzwyczajonym do uzywania BACK, ale za to bezpieczniejsze w przypadku
    np takim jak opisywany poscie glownym tej dyskusji :-)

  • 19. Data: 2005-01-17 13:46:30
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    Radoslaw P. wrote:

    > Można było zrobić, aby było funkcjonalne ORAZ bezpieczne.
    > Nie wiem skąd to przekonania, że jak jest uciążliwe to na pewno bezpieczne (i
    > odwrotnie).

    a nie nie nie :-) ja nie mam takiego przekonania. Natomiast faktem jest,
    ze jest to bezpieczne. A co do uciazliwosci za razem, to no coz....nie
    dogodzi sie kazdemu jak wiadomo. Jedni sie ciesza ze bezpieczne, drudzy
    psiocza ze uciazliwe. Jeszcze nastepnym to w zasadzie obojetne.

    Zgadzam sie ze mozna bylo to zrobic lepiej, ale trzeba zauwazyc, ze
    mozna bylo to zrobic duzo duzo gorzej, jak w niektorych innych bankach.

  • 20. Data: 2005-01-17 13:46:59
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Ja tam tego nie cierpie

    Eeeee, do przodu trzeba isc, a nie cofac sie! ;-))))))

    Bartol