  • 11. Data: 2010-02-11 22:05:17
    Temat: Re: Kwota przelewu vs. GIF & US
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "sTav" news:hl1u8s$jk6$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Ich interesuje najbardziej obrót gotówkowy (wpłaty/wypłaty).

    jak to się ma do częstych wypłat z bankomatów (małe bądź duże kwoty - np.
    kilka/kilkanaście transakcji każdego dnia?)
    jak to się ma do częstych wpłat we wpłatomatach, szczególnie kiedy z racji
    technicznych uwarunkowań do takich cudeniek pakuje się duże kwoty,
    podzielone na małe sumy pieniędzy?

  • 12. Data: 2010-02-12 01:21:20
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Valdi" <V...@v...pl> writes:

    > jak to się ma do częstych wypłat z bankomatów (małe bądź duże kwoty - np.
    > kilka/kilkanaście transakcji każdego dnia?)

    Wyplaty to nie pralnia przeciez, to wymaga wplat.

    > jak to się ma do częstych wpłat we wpłatomatach, szczególnie kiedy z racji
    > technicznych uwarunkowań do takich cudeniek pakuje się duże kwoty,
    > podzielone na małe sumy pieniędzy?

    To dzielenie musi byc bardzo stresujace :-(

    Mysle ze dla nich "duza kwota" ma nieco inna wysokosc, ale tez sądzie,
    ze uwarunkowania techniczne nie powinny byc GIIF specjalnie obce.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 13. Data: 2010-02-12 10:25:13
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof Halasa" news:m36363i6zz.fsf@intrepid.localdomain

    > To dzielenie musi byc bardzo stresujace :-(

    Osobiście nie życzę największemu wrogowi pakowania do wpłatomatu około 50K
    :)

  • 14. Data: 2010-02-12 10:52:29
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > Osobiście nie życzę największemu wrogowi pakowania do wpłatomatu około 50K
    > :)

    A co, potraktowałeś na poważnie tekst z ekrany aby wkładać po 15 banknotów?
    :DD Spokojnie da się w większych porcjach wkładać. :)

  • 15. Data: 2010-02-12 11:03:42
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarekZ" news:hl3c2l$rku$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > A co, potraktowałeś na poważnie tekst z ekrany aby wkładać po 15
    banknotów?
    > :DD Spokojnie da się w większych porcjach wkładać. :)

    He he he, oczywiście, że nie. Mimo wszystko ładowanie do maszyn większych
    sum np. powyżej >10K jest już dość męczące i stresujące - szczególnie kiedy
    za człowieczkiem zaczyna się robić kolejka a w twojej łapce ciągle jeszcze
    znajduje się plik pieniędzy czekający na pożarcie przez maszynę :)

  • 16. Data: 2010-02-12 11:11:46
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > za człowieczkiem zaczyna się robić kolejka a w twojej łapce ciągle jeszcze
    > znajduje się plik pieniędzy czekający na pożarcie przez maszynę :)

    Eee tam. Przywykniesz.

  • 17. Data: 2010-02-12 11:21:35
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarekZ" news:hl3ct3$so3$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Eee tam. Przywykniesz.

    Muszę, bo stopniowo likwiduję konta marmurkowe he he :) Za dwa tygodnie
    getin idzie na odstrzał :)

  • 18. Data: 2010-02-12 13:14:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > "MarekZ" news:hl3ct3$so3$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Muszę, bo stopniowo likwiduję konta marmurkowe he he :) Za dwa tygodnie
    > getin idzie na odstrzał :)

    BTW skad Wy bierzecie ta papierowa kase? Macie drukarnie? Mi tam rzadko
    zdarza sie miec kilka stowek w papierze, a kase wplacam do banku maks 3-4
    razy w roku...

    MK

  • 19. Data: 2010-02-12 13:19:36
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MK" news:hl3k84$940$1@inews.gazeta.pl

    > BTW skad Wy bierzecie ta papierowa kase? Macie drukarnie? Mi tam rzadko
    > zdarza sie miec kilka stowek w papierze, a kase wplacam do banku maks 3-4
    > razy w roku...

    z ciężko zarobionych pieniędzy na obczyźnie, którą co jakiś czas wymienia
    się w kantorze bo bankowe kursy nie są rewelacyjne :)

  • 20. Data: 2010-02-12 18:47:34
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Valdi" <V...@v...pl> writes:

    > Osobiście nie życzę największemu wrogowi pakowania do wpłatomatu około 50K
    > :)

    No ale to troche bez sensu, lepiej zalozyc w pierwszym lepszym mcbanku
    konto, wystarczy ze nie bedzie procentowej prowizji przy wplacie i za
    chwile przy przelewie.

    Nigdy by mi do glowy nie przyszlo wkladanie do wplatomatu wiecej niz
    moze 1000 zl. Wyplacic czasem trzeba wiecej, bo np. nie ma oddzialu
    w danym miescie, to juz wystarczajaco stresujace.
    --
    Krzysztof Halasa