  • 21. Data: 2002-02-16 08:44:27
    Temat: Re: OT: a ogolnie co powiecie o lgnet?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 15 Feb 2002 23:51:33 +0100, Marcin F
    <m...@i...pl> wrote:

    >I jeszcze jedno pytanko, jesli posiadam w LG tylko netkonto
    >to czy wplaty gotowkowe sa w oddzialach za darmo?

    tak
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 22. Data: 2002-02-16 08:45:14
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 14 Feb 2002 18:34:06 +0100, Paweł P. Baran
    <d...@u...univ.szczecin.pl> wrote:

    >A jak się dodzwonićdo tej linki? Bo za cholerę nie słyszę opcji łączącej z
    >operatorem, a 0 nie działa... Akurat przed paroma minutami 3 razy pomyliłem
    >się w haśle na www (tzn. pomyliłem raz, ale trzy razy się dziwiłem, że coś
    >jest nie tak) i zablokowało mi dostęp do kanału, każąc zadzwonić na 0801...

    No to sobie poczekasz bo nie ma innej drogi odblokowania niz czekac na
    nowe haslo przesylane snailmailem :(

  • 23. Data: 2002-02-16 08:46:00
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > I jeszcze jedno pytanko, jesli posiadam w LG tylko netkonto
    > to czy wplaty gotowkowe sa w oddzialach za darmo?

    Tak, sa bezplatne, a na koncie widzisz je praktycznie natychmiast.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2002-02-16 19:10:21
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Rozumiem ze maestro od LG nadaje sie do platnosci za granica?

    Tyoretycznie tak, ale do płatności za granicą to ja bedę miał pekaowskiego
    shella :-)
    LG ma prowizję od bezgotówkowych :-((
    Grzegorz

  • 25. Data: 2002-02-16 19:21:52
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 16 Feb 2002 20:10:21 +0100, "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Tyoretycznie tak, ale do płatności za granicą to ja bedę miał pekaowskiego
    >shella :-)
    >LG ma prowizję od bezgotówkowych :-((

    Ale nie przy maestro

  • 26. Data: 2002-02-16 19:31:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tyoretycznie tak, ale do płatności za granicą to ja bedę miał pekaowskiego
    > shella :-)
    > LG ma prowizję od bezgotówkowych :-((

    Ale moze wyjsc na jedno ;). Kurs sprzedazy Euro
    LG 3,6909
    Pekao 3,7187
    roznica ~0,99%
    Lidka wspominala, ze obciazenia czasami przychodza po 4-6 tygodniach, czyli
    przez ten czas pieniadze procentuja na koncie.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 27. Data: 2002-02-17 10:12:48
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ale nie przy maestro

    Jasne- coś sobie ubzdurałem, że kolega chce MC z LG :-)
    Przepraszam
    Grzegorz

  • 28. Data: 2002-02-17 11:37:32
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 17 Feb 2002 11:12:48 +0100, w <a4nvlf$a7m$1@news.tpi.pl>,
    "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Jasne- coś sobie ubzdurałem, że kolega chce MC z LG :-)

    Przy okazji: chciałem obejrzeć "cennik" tego MC na www.lgpetro.pl.
    Oczywiście nawet się nie zająkneli (nawet w TOiP) o wysokości
    prowizji.

  • 29. Data: 2002-02-17 11:50:08
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Przy okazji: chciałem obejrzeć "cennik" tego MC na www.lgpetro.pl.
    > Oczywiście nawet się nie zająkneli (nawet w TOiP) o wysokości
    > prowizji.

    a jakie znasz karty chargowe bez prowizji poza shellem??? (ktorego tak latwo
    nie mozna dostac..)

  • 30. Data: 2002-02-17 12:30:08
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 17 Feb 2002 12:50:08 +0100, w <a4o5cr$s3c$1@news.onet.pl>, "AMRA"
    <a...@a...com> napisał(-a):

    > a jakie znasz karty chargowe bez prowizji poza shellem??? (ktorego tak latwo
    > nie mozna dostac..)

    Nie znam, dlatego chciałem obejrzeć tego MC z LG, bo coś mi świtało o
    bezprowizyjności tej karty.