  • 11. Data: 2003-06-30 14:44:09
    Temat: Re: LGPetro + Nordea - kolejny krok ku unifikacji
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdpi1n$b21$...@n...onet.pl,
    Witek <w...@p...onet.fi>:

    > Od jutra z oferty LG Petro Banku znikają produkty bankowości
    > elektronicznej

    Chyba cos przeczuwalem, bo przed godzina zlecilem przelew na jutro do VW ;)

    No ale mam nadzieje, ze poki co to dotyczy tylko nieotwierania nowych kont
    LGnet, jak sądzicie?

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-07-02 17:26:51
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A jeszcze lepiej, że VWBank 1 czerwca zniósł opłaty. To będzie naturalna
    > alternatywa dla LGPetro po podwyżkach.

    Kilka opłat w VWB jednak pozostało.

    W LG było bezpłatne Meestro
    Teraz powoli znika bezpłatnaa alternatywy (uzupełnienie) dla VISA.
    VWB ma trochę mniej placówek.

    BAH