  • 1. Data: 2009-08-05 14:57:01
    Temat: Ładna końcówka
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Dziś bez konieczności ubiegania się o wizę do USA możnabyło zobaczyc
    Niagarę.

  • 2. Data: 2009-08-05 15:11:39
    Temat: Re: Ładna końcówka
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Dziś bez konieczności ubiegania się o wizę do USA możnabyło zobaczyc
    > Niagarę.

    Niagarę można oglądać również bez wizy z pozycji kanadyjskiej. Ale tak czy
    siak oszczędności są na bilecie samolotowym. I ta dzisiejsza polska Niagara
    znacznie bardziej mi się podobała szczególnie z tego powodu:
    http://www.stopazwrotu.pl/komentarz.php?kid=882 (część pierwsza)
    http://www.stopazwrotu.pl/komentarz.php?kid=883 (część druga)
    Całość dziś zrealizowana.

    Dombrek

  • 3. Data: 2009-08-05 15:33:44
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Niagara
    > znacznie bardziej mi się podobała szczególnie z tego powodu:

    Fartowny trade ;-) mogły cie rejczaki rozjechać.

  • 4. Data: 2009-08-05 19:16:12
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Niagarę można oglądać również bez wizy z pozycji kanadyjskiej.

    To do Kanady bez wizy? Nie wiedziałem.

  • 5. Data: 2009-08-05 19:19:02
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > To do Kanady bez wizy? Nie wiedziałem.

    musisz miec tylko nienajstarszy paszport

  • 6. Data: 2009-08-05 21:10:49
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Fartowny trade ;-) mogły cie rejczaki rozjechać.

    No pewnie... wczoraj 8p do SL, dziś już palili ogniem po tyłku w odległości
    3p. Ale dorzuciłem do swojego pieca i jakoś się udało.
    Oczywiście mogę powiedzieć, że był tam Fibon, wskaźnik i trzy kreski na
    krzyż (bo tak naprawdę było ;) ), ale trochę nerwowy byłem po porannym
    odpale i rączki się spociły.
    No cóż, taka branża. Ale żeby nie być gołosłownym w komentach, które piszę,
    to każdy popieram własnymi pozycjami. Pewnie jak mnie teraz "szwagry"
    namierzą, to mnie przewiozą (vide słynny przewoźnik traderów:
    http://www.stopazwrotu.pl/blog.php?blogid=109 ), ale co tam... jest ryzyko
    jest zabawa ;)
    Dombrek