  • 1. Data: 2004-11-26 08:36:11
    Temat: Lamar - z czym to sie je?
    Od: "Mr_Ruff" <r...@n...lodz.home.pl>

    Witam ponownie,

    Ja ciągle na etapie kupna deski :) Pisałem już wcześniej, że może uda coś
    się ściągnąć z USA. NIestety nie wiadomo, czy znajomy ściągnie w grudniu,
    ma dać znać do poniedziałku, a w związku z tym ja do tego czasu też muszę
    się określić. Stąd konkretne pytania do speców na grupie. mam coś wybrac na
    ebay . No i zaczęło się...Znalazłem 2pozycje, które mnie interesują i
    gorąca prośbą do Was o opinię - dotyczy zwłaszcza Lamar. Czy warto?
    Technologia teoretycznie ta sama co u konkurencji, a o wiele tanszy...Decha
    co najmniej na najbliższe 3-4 sezony. Szukam AM lub FR/FS. Ceny poniżej wraz
    z kosztami wysyłki na terenie USA.

    1. Lamar Cruiser z wiązaniami LAMAR MX-20 za 220 USD , bez wiązań za 180 USD
    (http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&categ
    ory=36297&item=711676420
    5)

    2. K2 Zeppelin bez wiązań za około 285 USD

    Wszystko modele z 2003 lub 2004 roku. Decha 159 lub 162 cm, zależy od
    producenta.CO do K2 to nie płaci się czasem za markę?Znalazłem negatywne
    opinie na temat tej konkretnie deski na snowboard.pl. Warto wywalić 100
    baksów więcej?. To jest tydzien więcej na stoku . Więc cenowo najbardziej
    rozsądny wydaje się ten Lamar.. Zwłaszcza w wersji z wiązaniami, bo wtedy
    albo je sprzedam, albo swoje Drake (nie mam zielonego pojęcia, czy Lamar
    robi dobre wiązania) .

    A może prezes bq ma coś dobrego w podobnych cenach :-)

    Pozdr,

    PS. Szperałem po archiwum, ale nie znalazłem za dużo opinii o LAMAR, z
    wyjątkiem kilku sceptycznych, stąd pozwoliłem sobie ponownie zapytać na
    grupie. MOże ktoś miał styczność....

  • 2. Data: 2004-11-26 08:37:22
    Temat: Re: Lamar - z czym to sie je?
    Od: "Mr_Ruff" <r...@n...lodz.home.pl>