eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLekcewazenie klienta (BPH)Lekcewazenie klienta (BPH)
  • Data: 2006-03-13 08:14:45
    Temat: Lekcewazenie klienta (BPH)
    Od: "Bartek" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Posiadam w BPH kredyt hipoteczny. W grudniu 2005 wysłałem do banku zapytanie
    o mozliwosc obnizenie oprocentowania (obecnie mam w CHF ponad 5.6%).
    Dostałem odpowiedz, ze mam złożyc pisemny wniosek (na załączonym do pisma
    druku) oraz informacje, ze czas oczekiwania na rozpatrzenie wniosku to około
    4 tygodni. Wniosek wysłałem w ostatnich dniach grudnia 2005.
    Obecnie mija juz 9-10 tydzien i cisza. Zero odpowiedzi. W zeszłym tygodniu
    pisałem pismo ponaglające. Minął tydzien i nadal cisza. Jestem bardzo
    rozczarowany postawą banku i w zasadzie juz teraz na 99% zdecydowany
    przeniesc kredyt do innego banku. I tu małem pytanko. Czy po raz ostatni
    spróbowac kontaktu z BPH, czy od razu wnioskować o wydanie opinii bankowej,
    itp? Jak widze, ze obecnie udziela sie kredytów refinansowych w CHF na stopę
    około 3%, to po prostu......szkoda mojej kasy na męczenie sie z BPH i na te
    5.6% (to juz w PLN mozna miec kredyt na takich warunkach).

    Pozdrawiam

    Bartek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1