-
1. Data: 2002-05-23 13:30:39
Temat: Lew z Medicowerem
Od: <j...@p...onet.pl>
Za serwisem banki WP
http://bankowy.wp.pl/informujemy.html?P[godzina]=151
1&P[dzien]=23052002&IN
[NEW_ID]=266552&POD=8&b=2&T[link]=%3Ca+href%3D%2Find
ex.html%3E...+powr%F3t%3C%
2Fa%3E&T[page]=1&P[source]=WP&P[KAT]=2243,2244,2245,
2246,2247,2248,2249,2250
LEW z opieką medyczną w ING Banku Śląskim 2002-05-23 (15:11)
Drukuj Powiadom znajomego
Karta identyfikacyjna
Od 1 czerwca ING Bank Śląski SA rozszerzy ofertę rachunku KONTO Z LWEM o system
usług medycznych Medicover.
Opieka medyczna w Koncie z Lwem zostanie zaoferowana w dwóch wariantach:
WARIANT PIERWSZY TO: trzy bezpłatne wizyty u lekarza na podstawie specjalnych
kuponów (pierwszy zestaw kuponów przesyłanych przez Bank Klientom będzie ważny
w okresie 1 czerwca 2002 - 31 maja 2003) - usługa dla posiadaczy KONT z Lwem
Komfort, Prestiż i VIP (koszty ponosi Bank).
WARIANT DRUGI TO: pierwsza w Polsce, indywidualna, masowa karta medyczna
uprawniająca do nieograniczonego dostępu do lekarza pierwszego kontaktu w
Klinikach Medicover oraz szeregu preferencji.
Ta usługa dostępna jest dla wszystkich Klientów posiadających rachunki
oszczędnościowo - rozliczeniowe oraz karty kredytowe wydane przez Bank.
ING Bank Śląski i Medicover przygotowały specjalną Kartę Pomarańczową dla
Klientów ING Banku Śląskiego oraz ich rodzin. Karta sprzedawana jest przez
Medicover i uprawnia, między innymi, do korzystania z następujących usług: 24-
godzinna linia medyczną z pogotowiem, 3 wizyty domowe i 3 wizyty u
specjalistów; 30% rabatu na następne wizyty u lekarzy specjalistów; zniżki w
diagnostyce laboratoryjnej; ponad 40% rabat na Kartę Pomarańczową dla dzieci,
która zawiera dodatkowo 7 wizyt domowych lekarza pediatry.
Klienci ING BSK będą mogli wykupić standardowe karty wydawane przez Medicover -
Karty Niebieskie Prestige i Karty Złote - oferujące dodatkowo opiekę lekarską i
za granicą, możliwość hospitalizacji oraz program profilaktyki zdrowotnej.
Prace nad nową ofertą były poprzedzone analizą preferencji klientów. Do
najbardziej potrzebnych usług klienci zaliczają ubezpieczenia na życie, kredyt
w koncie oraz opiekę medyczną. Dodatkowo, według TNS OBOP, Polacy w 70% są
niezadowoleni z obecnego systemu opieki zdrowotnej. (AN)
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl