-
1. Data: 2004-05-18 13:34:25
Temat: Likwidacja Telepekao i terminy
Od: poilkj <u...@d...invalid>
Amra temat dla ciebie.
Pekao S.A. wysyła wymówienie prowadzenia rachunku Telepekao i
jednocześnie daje termin do 31 maja na załatwienie większości spraw.
Cześć moich znajomych nie dostała jeszcze niec, po za informacją, że
mają poodpisywać na listy, których nie dostali, do 31 maja.
Dotyczy to miedzy innymi przeniesiena pożyczki, kart charge, zlecen
stałych itp itd.
Zapewne przyjdą gdzieś pod koniec miesiąca, a potem w banku komuś
będzie strasznie przykro, "ale już jest po terminie".
Wniosek dla posiadaczy Telepeako.
Siedzieć do końca misiąca z wywalonym jęzorem przed pocztą, bo nigdy nie
wiadomo, czy termin na odpowiedź nie będzie 24 godziny.
-
2. Data: 2004-05-18 16:00:52
Temat: Re: Likwidacja Telepekao i terminy
Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>
Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości
news:c8d3d2$gv5$1@inews.gazeta.pl...
> Dotyczy to miedzy innymi przeniesiena pożyczki, kart charge, zlecen
> stałych itp itd.
A propos przeniesienia pożyczki - czy pytają o to od razu czy dopiero po
podpisaniu nowej umowy?
> Wniosek dla posiadaczy Telepeako.
> Siedzieć do końca misiąca z wywalonym jęzorem przed pocztą, bo nigdy nie
> wiadomo, czy termin na odpowiedź nie będzie 24 godziny.
Właśnie zgrałem do pdf-ów historię z trzech kont wstecz do 2001 roku
włącznie i mam lekki mętlik w oczach. Lubię aplikację telepekało, ale brak
funkcji zgrania historii do pliku zawsze mnie wkurzał do łez. Podejrzewam,
że inne banki inetowe też tego nie mają...
T.
-
3. Data: 2004-05-18 16:07:29
Temat: Re: Likwidacja Telepekao i terminy
Od: poilkj <u...@d...invalid>
Tomasz Nowicki wrote:
> Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości
> news:c8d3d2$gv5$1@inews.gazeta.pl...
>
>
>>Dotyczy to miedzy innymi przeniesiena pożyczki, kart charge, zlecen
>>stałych itp itd.
>
>
> A propos przeniesienia pożyczki - czy pytają o to od razu czy dopiero po
> podpisaniu nowej umowy?
Wszystko pocztą wewnętrzną. Dostaniesz nowe konto z takimi samymi
warunkami jak miałeś.
>
>
>
>>Wniosek dla posiadaczy Telepeako.
>>Siedzieć do końca misiąca z wywalonym jęzorem przed pocztą, bo nigdy nie
>>wiadomo, czy termin na odpowiedź nie będzie 24 godziny.
>
>
> Właśnie zgrałem do pdf-ów historię z trzech kont wstecz do 2001 roku
> włącznie i mam lekki mętlik w oczach. Lubię aplikację telepekało, ale brak
> funkcji zgrania historii do pliku zawsze mnie wkurzał do łez. Podejrzewam,
> że inne banki inetowe też tego nie mają...
W inteligo możesz sobie zamówić historię rachunku wstecz. Przychodzi w
html-u.
-
4. Data: 2004-05-19 09:36:23
Temat: Re: Likwidacja Telepekao i terminy
Od: k...@p...onet.pl
> Tomasz Nowicki wrote:
>
> > Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości
> > news:c8d3d2$gv5$1@inews.gazeta.pl...
> >
> >
> >>Dotyczy to miedzy innymi przeniesiena pożyczki, kart charge, zlecen
> >>stałych itp itd.
> >
> >
> > A propos przeniesienia pożyczki - czy pytają o to od razu czy dopiero po
> > podpisaniu nowej umowy?
>
> Wszystko pocztą wewnętrzną. Dostaniesz nowe konto z takimi samymi
> warunkami jak miałeś.
Kpisz, czy o drogę pytasz?!
Nowe konto, owszem, ale na pewno nie z takimi samymi warunkami.
Szczególnie jest to widoczne w przypadku kont firmowych (szczegóły w
regulaminach).
Mnie interesuje bardziej, czy bank ma prawo robić takie manewry.
Umowa wyraźnie mówi, że bank może rozwiązać umowę tylko z ważnych przyczyn,
którymi są: ... (kto ma umowę ten wie).
Powody podane przez bank (o ile w ogóle można mówić o podaniu jakichś powodów)
nijak mi nie pasują do tych z umowy. Wprowadzenie standardu IBAN to nie jest
żaden ważny powód. Inni po prostu zmieniają numery rachunków, ale poza tym
nic się nie zmienia (zachowana historia, ten sam regulamin, etc.).
--
KrzyCz
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
5. Data: 2004-05-19 10:30:23
Temat: Re: Likwidacja Telepekao i terminy
Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>
"poilkj" <u...@d...invalid> wrote in message
news:c8dcc2$kpm$5@inews.gazeta.pl...
> Wszystko pocztą wewnętrzną. Dostaniesz nowe konto z takimi samymi
> warunkami jak miałeś.
Szczerze nie polecam przeniesienia do Pekao24. Mam tam konto osobiste a
firmowe w PKO SA z wypowiedzeniem obsługiwane przez CBE PKO SA w Łodzi.
Rozmawiałem o tym z konsultantem Pekao24 - bank oferuje znacznie gorsza
funkcjonalność konta od Telepekao24. O dobrej historii przelewów można
zapomnieć - nie ma możliwości zajrzenia do niektórych zaksięgowanych
przelewów, do innych można zajrzeć - jest to zupełnie losowe - wg infolinii
"mają sporo takich sygnałów i pracują nad usunięciem błędu, nie wiedzą
jednak gdzie leży przyczyna i kiedy zostanie usunięta".
"Pragniemy jednocześnie podkreślić , że obecnie w Banku Pekao SA wdrażany
jest nowy system informatyczny. Po zakończeniu prac wdrożeniowych w całym
Banku możliwe będzie przyspiszenie prac związanych z modyfikacją usługi
Pekao24."
"Obecnie trwają prace nad wprowadzeniem opcji umożliwiającej wyświetlanie
danych szczegółowych przelewów przychodzących, wszystkich przelewów
składanych poprzez serwisy usługi Pekao24 oraz usunięciu nieprawidłowości
związanej z tytułem przelewów przychodzących."
Poza tym we wpływach widać jedynie "Przelew krajowy międzybankowy" a w
obciążeniach "Przelew" bez możliwosci sprawdzenia kto wpłacił albo na czyją
rzecz obciążono rachunek (tu akurat losowo widać i nie widać). Szczegóły
dostepne są oczywiście na wyciągach albo u konsultanta na infolinii.
Jak dla mnie testują swój system obsługi na klientach co zresztą widać z
powyższych cytatów.
Wg konsultanta różnica pomiędzy kontem osobistym a firmowym bedzie polegała
na dołączeniu do firmowego zleceń przelewu do ZUS i US. Reszta identyczna.
JK
-
6. Data: 2004-05-19 11:00:50
Temat: Re: Likwidacja Telepekao i terminy
Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>
Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:44a2.00000122.40ab2a97@newsgate.onet.pl...
> Kpisz, czy o drogę pytasz?!
>
> Nowe konto, owszem, ale na pewno nie z takimi samymi warunkami.
> Szczególnie jest to widoczne w przypadku kont firmowych (szczegóły w
> regulaminach).
Rozmowa akurat była w tym punkcie o ror-ach. Firmowe de facto są zamykane,
bo ja nie zamierzam płacić za takie warunki.
> Powody podane przez bank (o ile w ogóle można mówić o podaniu jakichś
powodów)
> nijak mi nie pasują do tych z umowy. Wprowadzenie standardu IBAN to nie
jest
> żaden ważny powód. Inni po prostu zmieniają numery rachunków, ale poza tym
> nic się nie zmienia (zachowana historia, ten sam regulamin, etc.).
Powodem jest likwidacja nieopłacalnego produktu - to można zrozumieć,
chociaż nie byłoby źle, gdyby starzy klienci zostali przez bank jakoś
dopieszczeni w zamian za niewygody. O ile bank chce ich w ogóle utrzymać,
ale chyba właśnie nie bardzo mu na tym zależy - w każdym razie na małych
firmach. Za kilka lat będzie ponosił ogromne koszty przy próbie odbudowania
tego segmentu i to z małymi szansami powodzenia - bo gdy ktoś się raz
sparzył, to zaufania tak łatwo nie odzyska. Ja w każdym razie nie zamierzam
już związywać się z Pekao na poważnie - brak stabilności produktów w
perspektywie wieloletniej jest tu podstawowym powodem, ale nie jedynym. Inny
przykład - w tych samych warunkach PKO BP dał mi bez zbędnych ceregieli 3x
wyższy kredyt odnawialny niż PekaoSA i nie są to małe kwoty. Tak więc -
stopniowo sobie spłacę linię i goodbye.
T.
-
7. Data: 2004-05-19 12:02:15
Temat: Re: Likwidacja Telepekao i terminy
Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>
Użytkownik "Jacek Kauch" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
news:c8feeu$nvf$1@opal.icpnet.pl...
> Szczerze nie polecam przeniesienia do Pekao24. Mam tam konto osobiste a
> firmowe w PKO SA z wypowiedzeniem obsługiwane przez CBE PKO SA w Łodzi.
> Rozmawiałem o tym z konsultantem Pekao24 - bank oferuje znacznie gorsza
> funkcjonalność konta od Telepekao24. O dobrej historii przelewów można
> zapomnieć - nie ma możliwości zajrzenia do niektórych zaksięgowanych
> przelewów, do innych można zajrzeć - jest to zupełnie losowe - wg
infolinii
> "mają sporo takich sygnałów i pracują nad usunięciem błędu, nie wiedzą
> jednak gdzie leży przyczyna i kiedy zostanie usunięta".
To fatalnie, ale na razie i tak nie mam wyjścia z ror-em. Może poprawią to.
Dlaczego, u licha, nie wykorzystają aplikacji z CBE???
> Poza tym we wpływach widać jedynie "Przelew krajowy międzybankowy" a w
> obciążeniach "Przelew" bez możliwosci sprawdzenia kto wpłacił albo na
czyją
> rzecz obciążono rachunek (tu akurat losowo widać i nie widać). Szczegóły
> dostepne są oczywiście na wyciągach albo u konsultanta na infolinii.
Dobre i to na razie.
> Wg konsultanta różnica pomiędzy kontem osobistym a firmowym bedzie
polegała
> na dołączeniu do firmowego zleceń przelewu do ZUS i US. Reszta identyczna.
Na razie nie da się obsłużyć konta firmowego via internet, przynajmniej tak
piszą - ciekawe dlaczego? Jaki to ma sens?
T.
-
8. Data: 2004-05-19 16:28:03
Temat: Re: Likwidacja Telepekao i terminy
Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
On 19 May 2004 11:36:23 +0200, k...@p...onet.pl wrote:
>Mnie interesuje bardziej, czy bank ma prawo robić takie manewry.
>Umowa wyraźnie mówi, że bank może rozwiązać umowę tylko z ważnych przyczyn,
>którymi są: ... (kto ma umowę ten wie).
a czy ten katalog jest zamknięty? To znaczy czy np. nie ma tam frazy
"w szczególności"? IMHO zamknięcie oddziału jest "ważną przyczyną".
--
Jarek Andrzejewski
-
9. Data: 2004-05-19 19:04:04
Temat: Re: Likwidacja Telepekao i terminy
Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>
"Tomasz Nowicki" <t...@p...com> wrote in message
news:c8fi6v$cr4$1@korweta.task.gda.pl...
> To fatalnie, ale na razie i tak nie mam wyjścia z ror-em.
Podobnie jak ja, ale jesli tylko... to wtedy, szast prast i hop! :-))
> Może poprawią to.
> Dlaczego, u licha, nie wykorzystają aplikacji z CBE???
Też się dziwię. Obsługa konta w CBE była o niebo lepsza niż Pekao24. Spory
krok w tył...
Dal tych użytkowników którzy nie mieli ROR'u w Pekao24 i zgodzili się na
przejście to będzie niemiła niespodzianka.
> > dostepne są oczywiście na wyciągach albo u konsultanta na infolinii.
>
> Dobre i to na razie.
Tak, tylko znów koszty utrzymania konta rosną... a przecież nie o to chodzi.
> Na razie nie da się obsłużyć konta firmowego via internet, przynajmniej
tak
> piszą - ciekawe dlaczego? Jaki to ma sens?
Tego to już zupełnie nie rozumiem...
JK
-
10. Data: 2004-05-19 20:56:17
Temat: Re: Likwidacja Telepekao i terminy
Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>
Użytkownik "Jacek Kauch" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
news:c8feeu$nvf$1@opal.icpnet.pl...
>
> > Wszystko pocztą wewnętrzną. Dostaniesz nowe konto z takimi samymi
> > warunkami jak miałeś.
wątpię ...
> Szczerze nie polecam przeniesienia do Pekao24.
[ ... ]
> bank oferuje znacznie gorsza
> funkcjonalność konta od Telepekao24.
jakie wyjście z tej sytuacji rozważasz ?
--
Piotr W.
t...@p...onet.pl