  • 1. Data: 2002-07-31 08:29:34
    Temat: Likwidacja konta w Inteligo
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Być może temat był już poruszany, jednakże nigdzie nie znalazłem interesującej
    mnie informacji. Otóż mam zamiar zlikwidować konto w Inteligo (4.99 za
    prowadzenie konta internetowego to, w mojej opinii, trochę za dużo). Czy
    jeżeli wypłacę całą kwotę znajdującą się na ww. koncie przed dotarciem
    dyspozycji do banku i w okresie wypowiedzenia na koncie będzie mniej niż 100
    zł. (próg, od którego naliczają prowizję), owa nieszczęsna prowizja zostanie
    naliczona?
    Z góry dzięki za odpowiedź
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-07-31 08:44:58
    Temat: Re: Likwidacja konta w Inteligo
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

> [...]
    100
    > zł. (próg, od którego naliczają prowizję), owa nieszczęsna prowizja

    nalicza !
    swoja droga - nich mi ktos da przyklad - jak mozna spowodowac by obecne
    konto z saldem mniej niz 100 zl, ale wiekszym od zera doprowadzic do takiego
    stanu by nie pobierali prowizji
    jak nie liczyc - wychodzi na to, ze sie nie da, jesli nawet na koncie
    zostawi sie kwote 4,99 minus odsetki - to moze sie okazac, ze odsetki beda
    wieksza/mniejsze o 1 grosz i juz mamy ruch na koncie
    jedyna rada - wyplacic forse do zera, zamknac konto i milczec gdy beda sie
    domagac wplaty za prowadzenie za ostatni miesiac

  • 3. Data: 2002-07-31 08:55:35
    Od: <t...@p...onet.pl>

    A jednak chamy naliczają!!! Ja się łudziłem, że kasę będę miał w ręce od razu.
    Nie rozumiem tylko, za co pobierają wtedy opłatę, przecież po otrzymaniu przez
    nich dyspozycji blokują wszystkie kanały dostępu i dezaktywują kartę, tak, że
    do momentu ostatecznej likwidacji (okres wypowiedzenia: standardowo 30 dni) to
    konto jest tylko atrapą.
    Dzięki Krabie za odpowiedź
    Wojtek

  • 4. Data: 2002-07-31 09:29:08
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    100
    > zł. (próg, od którego naliczają prowizję), owa nieszczęsna prowizja

    zostanie. Dlatego najlepiej w dniu generowania wyciagu wyplacic reszte
    pieniedzy wyzerowujac konto. Od tego momentu konto bedzie na 0 i nie bedzie
    pobierana oplata. Jak zlikwiduja oplaty to nie bedziesz musial mozlic sie z
    ponownym zalozeniem konta - po prostu je zaaktywujesz przelewajac tam
    pieniadze.

    D.

  • 5. Data: 2002-07-31 13:32:52
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Dave" <u...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > pobierana oplata. Jak zlikwiduja oplaty to nie bedziesz musial mozlic sie
    > ponownym zalozeniem konta - po prostu je zaaktywujesz przelewajac tam

    Pod warunkiem, że żaden "uczynny" nie przeleje mu 1 gr z innego rachunku.

    BAH
    PS.
    wg mnie najlepiej uzupełnić do 100 zł i poczekac miesiąc na tą stówe.

    BAH

  • 6. Data: 2002-07-31 13:40:38
    Od: <t...@p...onet.pl>

    To zerowe saldo i brak operacji w okresie rozliczeniowym jest gwarantem
    nienaliczenia prowizji? Dlaczego nie można tego znaleźć na ich stronie (np
    http://www.inteligo.pl/pomoc/faq-konta.html punkt 7)? A czy sam brak operacji
    wystarczy, aby nienaliczyli opłat?

  • 7. Data: 2002-07-31 13:48:20
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Dobra, sam sobie odpowiem, ale trudno:
    Z takim samym zapytaniem wystąpiłem do Inteligo (via e-mail). Po 4 (słownie
    czterech) minutach przyszła następująca odpowiedź:

    Witamy
    Zgodnie z tabelą opłat i prowizji opłaty miesięczne pobierane sa z rachunków
    klientów aktywnych.Przez klienta aktywnego należy rozumieć posiadacza konta
    którego średnie miesięczne saldo na wszystkich rachunkach konta za poprzedni
    okres miesięczny było większe od 0 PLN.
    Pozdrawiamy
    Zespół Inteligo

    Ja także pozdrawiam
    Wojtek

  • 8. Data: 2002-07-31 15:45:21
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

> [...]
    > mnie informacji. Otóż mam zamiar zlikwidować konto w Inteligo (4.99 za
    > prowadzenie konta internetowego to, w mojej opinii, trochę za dużo).
    [...]

    Wystarczy, ze bedziesz trzymal na koncie nonstop 100zł lub 3100zl przez 1
    dzien lub 1040zl przez 3 dni.
    Wiec w sumie wymog nie jest, az tak duzy ale zawsze jest :)

    Jezeli zamykasz konto to zostaw np. 100.99zł, po miesiacu 100zl wraz z
    ewentualnymi odsetkami zostanie przelane na podany przez Ciebie rachunek i
    nie bedzie zadnych problemow z oplata za prowadzenie konta.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-07-31 19:14:32
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a d...@n...mam.konta.i napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    > jedyna rada - wyplacic forse do zera, zamknac konto i milczec gdy beda
    > sie domagac wplaty za prowadzenie za ostatni miesiac

    Da się - wystarczy wyzerować konto w dzień naliczania odsetek (bądż
    QuickMoneyem bądź zlecając przelew przed ostatnią sesją).
    A swoją drogą to ciekawe, ponieważ z doświadczenia przyjaciół wiem że
    jeżeli dostaną wniosek o zamknięcie konta to już nic nie naliczają - może
    za późno wysłałeś wniosek i jeszcze go nie mięli w dniu naliczania odsetek?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,
    że ktoś wbrew woli próbował będzie mnie leczyć