  • 1. Data: 2009-10-13 14:05:34
    Temat: Likwidacja lokaty w BSK
    Od: Alpines <a...@w...pl>

    Witam
    Właśnie zlikwidowałem lokatę w BS ale pieniążków na koncie nie ma;( może
    szanowni grupowicze z doświadczenia podpowiedzą ile czasu trwa taka
    likwidacja w Banku Śląskim
    --
    Pozdrowienia
    Alpines

    Niektórzy powiedzieli wszystko, zanim jeszcze otworzyli usta. (Elias
    Canetti)

  • 2. Data: 2009-10-13 14:27:23
    Temat: Re: Likwidacja lokaty w BSK
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Alpines" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Pozdrowienia
    > Alpines
    >
    > Niektórzy powiedzieli wszystko, zanim jeszcze otworzyli usta. (Elias

    Dawno nie zakladalem tam lokaty i nie wiem czy standardy sie zmienily, ale
    przy zakladaniu poznym popoludniem -lokate robili dopiero nastepnego dnia,
    mozliwe, ze z likwidacja jest podobnie. Dawniej mialem lokaty zamykajace sie
    na OKO po terminie, takze byly dostepne na czas.