  • 11. Data: 2013-06-04 23:33:29
    Temat: Re: Limit na koncie w Mille -- tydzień za free
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TrzyLinie" kojrhm$kla$...@d...me

    > Sprytnie połączyli wykorzystanie limitu z korzystaniem z kasy swoich
    > deponentów w czasie. Miszcze! Ale przecież to instytucja zaufania publicznego,
    > ehehe.

    Ale Mille jest znany z tego typu zachowań. :)

    Gdy ryzyko jest bardzo duże w stosunku do szansy -- trzeba
    być odważnym, aby dać się skusić. :) A w razie czego -- trzeba
    przecierpieć w spokoju.

    Można by też utworzyć fundusz straceńców. ;) Każdy, kto by zyskał,
    oddałby jakąś drobną część na ten fundusz a poszkodowany by otrzymał
    odszkodowanie.

    Jednak idąc dalej tym tropem, należałoby rozbudować szeregi urzędników
    wnikliwie badających każdy zysk i każdą wpadkę, aby nie było nadużyć. ;)
    Tą metodą być może bezrobocie by spadło, ale zyski z wiśni i orzechów
    oraz innych dochodów tego typu byłyby mizerne.

    Ponadto stosunkowo mały zysk sprawia, że taki fundusz nie ma sensu.
    Wystarczy jeden poszkodowany, aby pożreć zysk dziesięciu zyskiwaczy.
    I nie ma w tym nic dziwnego -- warunki narzuca? Proponuje? Ustanawia?
    Jak zwał, tak zwał -- bank daje takie warunki, aby wiele nie utracić.

    -=-

    Teraz, gdy już wiadomo, ile trwa siedem dni, najgorszy jest przypadkowy
    debet. Gdy dziś zejdę pod krechę przypadkiem, chyba muszę zabrać resztę
    i wrzucić ją na konto oszczędne na tydzień. Co jednak wówczas, gdy
    nieopatrznie zejdę pod krechę kolejny raz w miesiącu? Trzeba po prostu
    uważać.

    Trzeba też uważać na swoiste liczenie miesiąca. Źle licząc, w mBanku
    straciłem 5 plnów, bo dwa razy w miesiącu przelałem z plusowego...

    -=-

    Jest jeszcze jeden wariant:

    -- dziś schodzę (biorąc w sklepie 2 setki) pod krechę
    -- i jeszcze dziś wpłacam w marmurze tyle, że wychodzę nad krechę

    Czy to znaczy, że mam dzień do tyłu?
    I czy tylko jeden dzień? Czy za 10 dni mogę ten
    manewr powtórzyć i nie mieć naliczonych odsetek?

    -- dziś schodzę (biorąc w sklepie 2 setki) pod krechę
    -- i jeszcze dziś wpłacam w marmurze tyle, że wychodzę nad krechę
    -- za 10 dni schodzę (biorąc w sklepie 2 setki) pod krechę
    -- i jeszcze tego samego dnia wpłacam w marmurze tyle, że
    wychodzę nad krechę

    Na szczęście jest smartfon z jego aplikacją mobilną, czyli jest szybka orientacja...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2013-11-10 16:39:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Sprawa dotyczy mnie osobiście [ciekawe, czy może jakoś
    dotyczyć inaczej -- innym się razem zastanowię] jako
    że potraktowałem ów limit jako prezent imieninowy,
    zatem angażuję się w wątek...

    [prezent imieninowy -- albo jako wyprawkę dawaną na otarcie
    brudnych łez człowiekowi zwalnianemu z zarobkowej pracy
    keszbekowania realno-orlenowego [ciekawe, czy się by domyślili,
    dlaczego łzy robotnika są brudne... no, ale na szczęście nikt
    moich myśli nigdy nie pozna, tedy się nie muszę obawiać...
    [nikt nigdy nie -- i gdzie tu zaprzeczenie podwójne?]]]

    "TrzyLinie" koh1cd$ld3$...@d...me

    "TrzyLinie" kojqfu$h02$...@d...me

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'