  • 1. Data: 2003-06-01 21:05:37
    Temat: Limit zadłużenia w ING BSK
    Od: "Amused" <a...@p...pl>

    Witajcie,

    Mam pytanie następującej treści : czy limit zadłużenia w ING BSK, jest
    przyznawany automatycznie co roku (o ile posiadacz rachunku spłaca należne
    odsetki), czy też tylko na drugi rok, po czym należy go spłacić? Z zapisu
    regulaminu, nie wynika jasno,iż bank przyznaje limit na kolejne lata " z
    automatu",a jedynie na "kolejny rok". Jak jest naprawdę?

    Pozdrawiam,
    Amused

  • 2. Data: 2003-06-02 05:27:11
    Temat: Re: Limit zadłużenia w ING BSK
    Od: "Marek" <t...@p...onet.pl>

    Posiadam w tym banku linię od kilku lat i jest ona przedłuzana
    automatycznie.