  • Data: 2011-08-10 19:11:47
    Temat: Limity KK mbank
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czytam na stronach mBanku, niby rozumiem, ale wolę się i tak upewnić:
    jak rozumieć limit autoryzacyjny dla Visa Classic?
    Kilka lat temu "wziąłem" sobie tę kartę w mBanku i regularnie używam. Mam na
    niej przyznany limit bodajże 10k PLN i zawsze mi starczało.
    Teraz wybieram się na dłuższą wycieczkę i prawdopodobnie będę potrzebował na
    miejscu więcej kasy - zalogowałem sie więc na konto, wszedłem na "Zmiana
    limitów" dla karty i ustawiłem chyba 30k.
    Ale ustawiłem limit autoryzacyjny, bo przecież PRZYZNANY jest inny.
    Co to oznacza?
    Czy mogę zrobić zakupy (załóżmy: jednorazowe) na 10k czy na 30k PLN?
    Bo jakoś brak mi jednoznaczności...