  • 1. Data: 2003-10-07 17:06:48
    Temat: Linia kredytowa-ile?
    Od: "Monia" <p...@W...onet.pl>

    Mam konto w pekao sa, staram sie o takzwana linie kredytowa, ale nie wiem ile
    napisac ze jej chce aby nie wyjsc na durnia.
    Wplaty na konto przychodza regularnie comiesiac w wysokosci okolo 1000 zl.

  • 2. Data: 2003-10-07 17:18:45
    Temat: Re: Linia kredytowa-ile?
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Monia napisał:

    > Mam konto w pekao sa, staram sie o takzwana linie kredytowa, ale nie wiem ile
    > napisac ze jej chce aby nie wyjsc na durnia.
    > Wplaty na konto przychodza regularnie comiesiac w wysokosci okolo 1000 zl.

    Najpierw zmień bank.

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 3. Data: 2003-10-07 19:54:20
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Monia" <p...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:2487.000002a5.3f82f2a8@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > napisac ze jej chce aby nie wyjsc na durnia.
    > Wplaty na konto przychodza regularnie comiesiac w wysokosci okolo 1000

    Tam są jakieś szczegółowe granice (krotność regularnych wpływów).
    Sprawdź ile, pomnóż przez Twoje wpływy. Jak napiszesz taką kwotę, na
    pewno nie wyjdzesz na durnia. A po pierwsze ten bank ma zdaje się dość
    niskie progi, a po drugie i tak będą to jeszcze przeliczać (odejmować
    koszty utrzymania, dzielić, mnożyć i coś jeszcze), więc maksymalny limit
    i tak w praktyce wyjdzie zdecydowanie mniejszy.
    A nie opłaca się rzeczywiście poszukać ciekawszego banku do limitu
    zadłużenia? Poza tym z Twojego tonu wnioskuję, że bierzesz ten produkt
    nie do końca mając pewność czy będziesz korzystał z niego. Pekao SA po
    ostatnich podwyżkach ma wysokie koszty takiej przyjemności. Minimum 60
    zł, a procentu od kwoty nawet nie pamiętam. Są tańsze banki. Poza tym
    jeśli wziąć za kryterium porównawcze dawniejsze zwyczajowe koszty, czyli
    1% (minimum 5 do 10 zł), to obecnie należałoby w Pekao wziąć 6000 zł
    limitu, żeby operacja była opłacalna. Pomyśl sam: za każde odnowienie
    umowy o kredyt, nawet jeśli dostaniesz go z 1000 zł, zapłacisz 60 zł. Są
    banki, gdzie byłoby o 10 zł mniej.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 4. Data: 2003-10-08 08:18:52
    Od: "Tomek B" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > napisac ze jej chce aby nie wyjsc na durnia.
    > Wplaty na konto przychodza regularnie comiesiac w wysokosci okolo 1000 zl.

    Pomijajac sensownosc posiadania tam konta (sam mam i rezygnuje juz od
    roku....) mozesz przeciez podac im informacje: "prosze o przyznanie
    maksymalnego mozliwego limitu", ja swego czasu tak zrobilem.

    Tomek

  • 5. Data: 2003-10-09 06:11:01
    Od: "Rafal" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek B" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Monia" <p...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ile
    >
    > Pomijajac sensownosc posiadania tam konta (sam mam i rezygnuje juz od
    > roku....)
    to nie wiem jak Ty to robisz ... telepatycznie ??
    ja zalatwilem w 10 min.