-
11. Data: 2002-01-19 21:26:34
Temat: Re: Linia kredytowa w MultiBanku
Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>
>To zdarzenie nie jest podobne. Nie zostałes wprowadzony w bład. Wyciagi
>miesięczne nie sa równe historii rachunku. Nie można wymagać od pracownika
>łamania procedur dlatego, że posiadasz konto w banku, w którym HR kosztuje
100
>zł.
>
Sa. Oczywiscie, ze sa. Zawieraja sldo otwarcia okresu, obroty okresu i saldo
zamkniecia. A to wlasnie historia :))Musza tylko byc PODSTEMPLOWANE. Ale to
zaden problem, trzeba sie tylko ladnie usmiechnac do panienki z okienka w
starym banku.
pzdr
wkg
-
12. Data: 2002-01-19 22:43:00
Temat: Re: Linia kredytowa w MultiBanku
Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>
Hello All!
19 Jan 02 17:38, Grzegorz Szymczak pisal do All:
GS> BANKOWE!!! Wskażę tutaj przykład: Paragraf 61 regulaminu ROR stanowi,
GS> że "zmiana stawek opłat i prowizji nie stanowią zmiany postanowień
GS> niniejszego regulaminu". Natomiast Art 54 pkt. 3 ustawy Prawo Bankowe
GS> stanowi: "w umowie rachunku bankowego określa się ponadto wysokość
GS> prowizji i opłat za czynności związane z prowadzeniem rachunku
co oznacza, że powinieneś dostać przy otwieraniu rachunku wraz z umową
aktualną TOiP
GS> i warunki ich zmiany"
oraz że w regulaminie bankowym MUSI być zapis normujący zmiany w TOiP
- rownie dobrze tenże zapis może wyglądać tak jak w powyższym cytacie par.61
GS> . Inaczej ujmując każda zmiana prowizji lub
GS> opłat powoduje zmianę umowy!!!
A skąd taka interpretacja. Nie ma tu żadnej zmiany warunków umowy.
Klient zawierając umowe zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu.
Jak mu sie regulamin nie podoba, - ma inne banki.
Pozdrawiam!
Mariusz -=maVox=-
--
-
13. Data: 2002-01-21 12:04:07
Temat: Re: Linia kredytowa w MultiBanku
Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>
Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał...
> Ale najlepsze jest to, że najpierw żądają, żeby otworzyć konto, a potem
> mówią że niestety ale nie możemy przyznać limitu hihihi. A klient konto
już
> ma i statystyki im się poprawiają.
> Potem martw się kliencie i zamykaj konto- opłata zostanie Ci naliczona
> proporcjonalnie do ilości dni używania konta :-(
>
A w handlobanku, jesli zrezygnowales z ich konta w ciagu pierwszych
3 miesiecy (czy jakos tak), obiecywali zwrocic wszystkie pobrane
prowizje - tacy byli pewni, ze sa najlepsi! No, ale to bylo jeszcze
w ubieglym wieku... :-(
Pozdrawiam!
--
Tomek Tatar