eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLinia kredytowa w MultiBanku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 11. Data: 2002-01-19 21:26:34
    Temat: Re: Linia kredytowa w MultiBanku
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >To zdarzenie nie jest podobne. Nie zostałes wprowadzony w bład. Wyciagi
    >miesięczne nie sa równe historii rachunku. Nie można wymagać od pracownika
    >łamania procedur dlatego, że posiadasz konto w banku, w którym HR kosztuje
    100
    >zł.
    >

    Sa. Oczywiscie, ze sa. Zawieraja sldo otwarcia okresu, obroty okresu i saldo
    zamkniecia. A to wlasnie historia :))Musza tylko byc PODSTEMPLOWANE. Ale to
    zaden problem, trzeba sie tylko ladnie usmiechnac do panienki z okienka w
    starym banku.

    pzdr
    wkg



  • 12. Data: 2002-01-19 22:43:00
    Temat: Re: Linia kredytowa w MultiBanku
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    19 Jan 02 17:38, Grzegorz Szymczak pisal do All:

    GS> BANKOWE!!! Wskażę tutaj przykład: Paragraf 61 regulaminu ROR stanowi,
    GS> że "zmiana stawek opłat i prowizji nie stanowią zmiany postanowień
    GS> niniejszego regulaminu". Natomiast Art 54 pkt. 3 ustawy Prawo Bankowe
    GS> stanowi: "w umowie rachunku bankowego określa się ponadto wysokość
    GS> prowizji i opłat za czynności związane z prowadzeniem rachunku

    co oznacza, że powinieneś dostać przy otwieraniu rachunku wraz z umową
    aktualną TOiP

    GS> i warunki ich zmiany"

    oraz że w regulaminie bankowym MUSI być zapis normujący zmiany w TOiP
    - rownie dobrze tenże zapis może wyglądać tak jak w powyższym cytacie par.61

    GS> . Inaczej ujmując każda zmiana prowizji lub
    GS> opłat powoduje zmianę umowy!!!

    A skąd taka interpretacja. Nie ma tu żadnej zmiany warunków umowy.
    Klient zawierając umowe zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu.
    Jak mu sie regulamin nie podoba, - ma inne banki.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

    --


  • 13. Data: 2002-01-21 12:04:07
    Temat: Re: Linia kredytowa w MultiBanku
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał...
    > Ale najlepsze jest to, że najpierw żądają, żeby otworzyć konto, a potem
    > mówią że niestety ale nie możemy przyznać limitu hihihi. A klient konto
    już
    > ma i statystyki im się poprawiają.
    > Potem martw się kliencie i zamykaj konto- opłata zostanie Ci naliczona
    > proporcjonalnie do ilości dni używania konta :-(
    >
    A w handlobanku, jesli zrezygnowales z ich konta w ciagu pierwszych
    3 miesiecy (czy jakos tak), obiecywali zwrocic wszystkie pobrane
    prowizje - tacy byli pewni, ze sa najlepsi! No, ale to bylo jeszcze
    w ubieglym wieku... :-(

    Pozdrawiam!

    --
    Tomek Tatar


strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1