  • Data: 2013-09-24 18:33:32
    Temat: List otwarty do BZWBKKBSantander
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    Do pani Betay Telego, specjalisty obsługi procesów...

    https://www.google.pl/maps/preview#!data=!1m8!1m3!1d
    3!2d23.120393!3d53.117719!2m2!1f150.03!2f89.83!4f15!
    2m4!1e1!2m2!1snwymGU1rCWhCyrLBKVNm4g!2e0&fid=5

    Nawet nie znając realiów białostockich, można zasięgnąć ,,języka''
    w Googlach -- aby zobaczyć, że to nie jest dzielnica mieszkaniowa
    i że wiadomy adres nie prowadzi do mieszkalnego budynku. Być może
    w tym budynku jest jakieś mieszkanie -- na przykład służbowe stróża,
    ale ogólnie nie jest to budynek mieszkalny. BTW -- choć ceny nieruchomości
    spadają, ziemia dookoła budynku z roku na rok drożeje tak, iż najwyższe
    roczne %% lokat (lokaty Klonowe) mogłyby pokryć owe zyski wtedy dopiero,
    gdyby to były %% miesięczne, nie roczne. I komu tu wierzyć -- nieruchomości
    tanieją czy drożeją?

    A może BZWBKKBSantander chce ukazać moją obłudę? W takim razie ja poddam się.
    Konto, z którego zeszły wiadome przezlewy nazywa się BIZNES PARTNER i jest
    prowadzone przez PKO BP SA za (jak na nasze warunki) kolosalne pieniądze. :)
    Aby było jasne -- rachunek prywatny w PKO BP SA też nie jest prowadzony za
    freeko, ani ,,tym bardziej'' za wisienki, ale tam klient płaci bankowi.

    Banków pobierających pieniądze za swe usługi (za prowadzenie konta czy
    za przelewy) znam więcej? Nie tylko znam takie, ale nawet mam ,,łączność''
    z tymi bankami. I ani myślę o namawianiu klientów do przechodzenia na
    bezpłatne usługi, gdyż nie do mnie należy nachalne namawianie? Z jakiegoś
    powodu lubię te banki, które żerują ;) na klientach? Dlatego nie zamierzam
    nikogo namawiać, gdyż w razie wpadli (takiej chociażby jaką mamy na
    załączonym obrazku) będę musiał pokryć koszty ,,przeprowadzki''...

    W Googlach można znaleźć zarówno tę firmę, z której przelewano ,,środki
    jak też masę innych firm mieszczących się w tym budynku i w okolicznych.

    Jeśli pani specjalista chce ze mną rozmawiać -- niech mi powie, jakiego
    dowodu żąda ode mnie? Jaki dowód będzie dla niej dostatecznie wiarygodny?...

    -=-

    Dlatego właśnie ktoś (a znam tych ktosiów trochę -- matka jest biurem
    rachunkowym) wybiera płatne usługi, mogąc wybrać rzekomo bezpłatne, gdyż
    te bezpłatne są opłacane stratami czasu, który dla wielu jest cenniejszy
    od opłat bankowych.

    -=-

    Proponuję pani niewygłupianie się i rezygnację ze swego oporu ;) -- taki
    spór u Arbitra raczej pani przegra, gdyż wiadome konto bez jakichkolwiek
    wątpliwości jest kontem firmowym, co mogę uwiarygodnić dokumentami...

    Rozumiem, że błądzić może każdy, ale czym innym jest błądzenie a czym
    innym jest sankcjonowanie błędów.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'