  • 11. Data: 2002-08-05 12:55:50
    Temat: Re: Lista hasel jednorazowych mbanku
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Loud3r" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:aie7mq$js9$1@news.tpi.pl...
    > To mi da zdrapka ze nie bedzie mozliwosci ze ktos ja podejrzy i bedzie
    znal
    > te hasla a ja o tym nic nie bede wiedzial.

    Jeśli ty robisz operacje bankowe przez komputer jak ktoś Ci patrzy na ręce i
    ekran, to jest mi ciebie żal.
    Może jeszcze na komputerze, który używa na codzień wielu innych ludzi ????

    Bank w komputerze jest dobry gdy to jest Twój komputer, używany jedynie
    przez Ciebie. Inaczej to może cię spotkać wiele niespodzianek.
    Hasło jednorazowe jest nieprzydatne dla kogoś , kto nie zna Twojego
    identyfikatora i hasła do banku.
    Może to też masz zapisane i łatwo dostępne dla otoczenia???\

    A metoda przepisania kilku liczb z najprostszym kodowaniem (choćby odjęciem
    liczby 1) jest wystarczająca, na Twój problem