  • 11. Data: 2013-11-08 00:03:44
    Temat: Re: Lokata 25%
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-11-07 22:07, jg pisze:

    > jak taka okazja to pewnie oszczednosci calego zycia...

    Taaa.... i jeszcze wzial kredyt ;)

  • 12. Data: 2013-11-08 08:26:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "jj" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > 25%? Czemu nie od razu 250? :)

    wiesz, chodzi o wiarygodnosc :-D

  • 13. Data: 2013-11-08 09:57:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 22:00:44 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Ile zainwestowałes?
    Wysłąłem meila do gościa żeby więcej szczegółów podał: np gdzie kasę wpłacic itp;),
    Do dzisiaj nie odpisał- ale czekam dalej. 25% daje to pewnie nie wyrabia się z
    obróbką wniosków;)

  • 14. Data: 2013-11-08 09:59:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 22:07:52 UTC+1 użytkownik jg napisał:
    > jak taka okazja to pewnie oszczednosci calego zycia...
    Dodatkowo 150tys kredytu gotówkowego wziełem bo bank dał na 10%+5% prowizji. I tak
    tak będe do przodu jak te 150tys na lokate 25% wrzucę.
    Kurcze jeszcze dom moge zastawić to dodatkowe kilkaset tysi będzie do
    zainwestowania;)

  • 15. Data: 2013-11-08 10:59:52
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Kilkumilionowy 75-letni inwestor (obecnie zamieszkały w Butner w
    Pólnocnej Karolinie) rozdaje, w ramach pozyskiwania dodatkowego
    kapitału, lokaty z gwarantowaną stopą zwrotu 25% w skali roku.
    Nieograniczony czas trwania inwestycji, może być dowolnie długi, np.
    145 lat, ale możliwe jest przedterminowe zwolnienie już po 122 i pół
    roku.

    :)

  • 16. Data: 2013-11-08 15:36:33
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Fri, 8 Nov 2013 00:57:28 -0800 (PST)
    Kris <k...@g...com> wrote:

    > Wysłąłem meila do gościa żeby więcej szczegółów podał: np gdzie kasę
    > wpłacic itp;), Do dzisiaj nie odpisał- ale czekam dalej. 25% daje to
    > pewnie nie wyrabia się z obróbką wniosków;)

    Ja bylem bardziej wiarygodny i dostalem umowe do podpisania ;)

    Wrzucilem tu:

    http://www.ptraveler.com/tmp/umowa.pdf

    I dalej z korespondencji:

    Załączam projekt umowy.
    Muszę zebrać ca. dodatkowe pół miliona - podpisanie umów
    odbyłoby się za jednym zamachem, gdy już zbiorę wszystkich
    chętnych. Dodatkowo za zdobycie inwestora płacę 5% od wkładu.

    Z zapytania o zabezpieczenia:

    Zabezpieczenia są opisane w paragrafie 4, zwłaszcza punkt 3.
    Ma Pan zabezpieczenia najpierw na rachunku, następnie na
    kontrakcie na maszyny i w końcu na maszynach, jak wynika z tego
    paragrafu. Dodatkowo ma Pan zabezpieczenia w postaci
    poręczycieli, spółek będących użytkownikami/beneficjentami ww.
    majątku. Większych zabezpieczeń nie przewiduję, jeśli Pan
    uważa, że jestem przestępcą, to droga wolna.

    Tak wiec w tej chwili jestem w trakcie sprzedazy mieszkania, bo taka
    okazja nie pojawia sie codziennie! ;)

    --
    Tomasz Chmielewski

  • 17. Data: 2013-11-08 15:45:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 15:36:33 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
    > On Fri, 8 Nov 2013 00:57:28 -0800 (PST)
    > Wrzucilem tu:
    > http://www.ptraveler.com/tmp/umowa.pdf
    "Oferent oświadcza, że jest prawdopodobne, iż dochód Spółki po upływie pierwszego
    roku od zawarcia umowy wyniesie przynajmniej 40 mln zł rocznie.";)

  • 18. Data: 2013-11-08 15:47:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 15:36:33 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
    > Ja bylem bardziej wiarygodny i dostalem umowe do podpisania ;)
    Ile pisałeś że "ulokujesz"?
    Ja proponowałem 35tys to widocznie za mała kwota i mi nie odpisał;)

  • 19. Data: 2013-11-08 16:26:49
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Kris <k...@g...com> wrote:

> [...]

    uważa, że jestem przestępcą, to droga wolna.

    Tak wiec w tej chwili jestem w trakcie sprzedazy mieszkania, bo taka

    W sumie to ciekawa lektura i może rozwieje wątpliwości inwestorów :)
    http://www.sysplex.pl/

  • 20. Data: 2013-11-08 17:33:21
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-11-08 16:26, Jarek S. pisze:

    > Tak wiec w tej chwili jestem w trakcie sprzedazy mieszkania, bo taka
    > okazja nie pojawia sie codziennie! ;)

    Hmm, Dragons' Den .... wysiada