  • 41. Data: 2013-11-17 22:43:22
    Temat: Re: Lokata 25% 500 > 1000
    Od: Piotr Niżyński <n...@s...pl>

    Blokuję ten milion do czasu, aż spółka organizuje się na tyle, że
    wszyscy będą ufać w jej start z powodzeniem. (Stopniowe odblokowywanie
    pod reklamę gazety, czyli ostatni etap wprowadzenia na rynek)

    PN

  • 42. Data: 2013-11-18 08:52:58
    Temat: Re: Lokata 25%
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 listopada 2013 23:34:15 UTC+1 użytkownik Piotr Niżyński napisał:

    > źródłach zysku dochód średni rzędu 109589 zł dziennie jest całkiem możliwy.
    109589zł dziennie;)
    Bardzo dokładne wyliczenia;)

  • 43. Data: 2013-11-18 15:39:37
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 18 listopada 2013 08:52:58 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > 109589zł dziennie;)
    > Bardzo dokładne wyliczenia;)

    Szacunkowo 40 000 000 zł rocznie daje dziennie "rzędu 109589"

    Stefan Jaziński

  • 44. Data: 2013-11-18 15:54:53
    Od: Piotr Niżyński <n...@s...pl>

    W dniu 2013-11-18 15:39, s...@g...com pisze:
    > Szacunkowo 40 000 000 zł rocznie daje dziennie "rzędu 109589"

    Sp.k. nie płaci CIT, a PIT-u też może nie być, jeśli nie będzie
    faktycznie "dywidendy" (zadeklaruję, ale nie zapłacę, bo własnego
    majątku praktycznie nie mam). To pierwsza prosta przewaga.

    Poza tym cena sprzedaży może nawet być wysoka ze względu na przewagę
    merytoryczną. :)

    Pozdrawiam
    Piotr Niżyński

  • 45. Data: 2013-11-18 16:01:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.11.2013 18:05, ktos pisze:

    > Może mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego gość szuka inwestorów do jednej
    > spółki na 0,5 miliona skoro może jako zabezpieczenie zablokować na
    > rachunku drugiej spółki "jakiś milion"?
    >
    > jakaś nowa ekonomia?

    Stara. Szukanie frajerów.

  • 46. Data: 2013-11-18 16:35:23
    Od: Piotr Niżyński <n...@s...pl>

    W dniu 2013-11-15 08:49, Andrzej Lawa pisze:

    > Hehehehe.
    >
    > A ja jestem Imperatorem Ziemi - płaszcz się prze Mną, nędzny robaku! ;->

    http://sysplex.pl/img/bt.png
    Oni to sami tagują czy użytkownicy?
    Czyżby wyraz uznania.

    Pozdrawiam
    Piotr Niżyński

  • 47. Data: 2013-11-18 17:25:06
    Od: Piotr Niżyński <n...@s...pl>

    W dniu 2013-11-18 16:01, Andrzej Lawa pisze:

    > Stara. Szukanie frajerów.

    Koleś jest bardzo mądry: chyba nie wie, co to zabezpieczenie, a się
    wypowiada jak jakiś mentor.

    pozdr.
    PN

  • 48. Data: 2013-11-18 17:29:08
    Od: Piotr Niżyński <n...@s...pl>

    http://sysplex.pl/img/andrzejlawa.png ;)

  • 49. Data: 2013-11-18 18:31:45
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Piotr Niżyński <n...@s...pl> writes:

    > http://sysplex.pl/img/andrzejlawa.png
    No i?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

  • 50. Data: 2013-11-18 18:37:37
    Od: Piotr Niżyński <n...@s...pl>

    W dniu 2013-11-18 18:31, Kamil Jońca pisze:

    > No i?
    > KJ

    Związek z tematami z mojego bloga jest (nagłówki, foto/wideo).
    Chociaż cholera wie, komu teraz odpisuję, wokół mnie zawsze kłębi się
    trochę(...).

    pozdr
    PN