  • 41. Data: 2008-12-30 15:47:46
    Temat: Re: Lokata 8% BZ WBK - do kiedy?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 30 Dec 2008 16:02:05 +0100, w <gjdcfg$tle$1@news.interia.pl>, "Piotr
    Karski" <p...@b...pl> napisał(-a):

    > W BZ WBK również :) Właśnie sobie założyłem dwie :D

    Na 10%? Wątpię ;p.

  • 42. Data: 2008-12-30 16:51:40
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Piotr Karski napisał(a):
    > "Szymon" news:gjcnhf$3js$1@news.dialog.net.pl

    > Jak będzie miał szczęście i trafi na sprawny wpłatomat to ów próba powinna
    > zakończyć się sukcesem :)

    Wczoraj na jak zwykle nieczynnym wpłatomacie w warszawskim M1 pojawiła
    się nowość: napis treści "lista czynnych wpłatomatów jest dostępna na
    www.mbank.pl/wplatomat"
    przy kolejnym upgradzie pojawi się już pewnie: najbliższy czynny
    wpłatomat we Wrocławiu :P

    PG

  • 43. Data: 2008-12-30 16:52:47
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    <r...@k...pl> news:lkgkl4h7ipb97e8p3402c1e5hlmilgbrr2@4ax.com

    > Na 10%? Wątpię ;p.

    Na 10% nie ale na 8% tak :) Zamotałem się lekko w tym temacie - proszę o
    wybaczenie :)

  • 44. Data: 2008-12-30 18:56:28
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Karski" <p...@b...pl> napisał(-a):

    > W BZ WBK również :) Właśnie sobie założyłem dwie :D

    Na 10%? Wątpię ;p.

    Zwróć uwagę, że w BZWBK zakładasz lokaty po 100 zł i masz realne 8%, w
    "killerze" realne oprocentowanie oscyluje w widełkach od około 6,5% do około
    8,5% w zależności jaką kwotę tam umieścisz. Dodatkowo w pocztowym za 10 dni
    możesz już nie mieć tych 10%, w BZWBK masz zapewnione realne 8% przez
    najbliższe 3 miesiące.

  • 45. Data: 2008-12-30 19:46:46
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Piotr Karski" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > "Szymon" news:gjd3h5$cjq$1@news.dialog.net.pl

    > Jest to podyktowane w głównej mierze znaczącymi obawami klientów
    > Multibanku,
    > że klienci mBanku po prostu im je popsują ;) Nie ukrywajmy, że
    > statystycznie
    > rzecz biorąc wpłatomaty Multi psują się znacznie rzadziej niż ma to
    > miejsce
    > w przypadku BRE. Gdzie szukać przyczyny - w głowach i inteligencji
    > klientów
    > (coponiektórych) :)

    Brednie. Przyczyna jest jedna, wpłatomaty Multibanku zazwyczaj nie stoją
    w centrum handlowym bez jakiejkolwiek obsługi. Wpłatomatów nie psują
    korzystający z nich ludzie "tak dla jaj", to raczej dresiarstwo szwędające
    się bez celu po supermarkecie rozmyśla "co by tu jeszcze spierd*****".

  • 46. Data: 2008-12-30 19:49:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 30 Dec 2008 19:56:28 +0100, w <gjdqsn$c7c$1@news.task.gda.pl>, "Marcin
    Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał(-a):

    > Na 10%? Wątpię ;p.
    >
    > Zwróć uwagę, że w BZWBK zakładasz lokaty po 100 zł i masz realne 8%, w

    Komu się chce...

  • 47. Data: 2008-12-30 20:13:22
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Marcin Wasilewski" news:gjdtr1$ml5$1@news.task.gda.pl

> [...]
    > w centrum handlowym bez jakiejkolwiek obsługi. Wpłatomatów nie psują
    > korzystający z nich ludzie "tak dla jaj", to raczej dresiarstwo szwędające

    He he he a znasz takie słowo jak ironia? ;) A tak na poważnie. Nie wiem kto
    rozpiernicza od środka/od zewnątrz wpłatomaty mBanku, ale z doświadczenia
    wiem (trochę w nie pieniędzy wepchałem), że niekiedy ludzka głupota
    objawiająca się różnymi metodami wpychania pieniędzy do wpłatomatu (pomimo
    tego, że wpłatomat pokazuje jak to należy poprawnie zrobić) jest porażająca.
    I wcale tą głupotą nie wykazywali się ludzie z 100000 pasków na spodniach.
    No ale to już temat na inną dyskusję :)

  • 48. Data: 2008-12-30 22:46:59
    Od: c...@g...com

    On 30 Gru, 13:13, "Szymon" <n...@o...pl> wrote:

    > kart), jakieś tam ubezpieczenia, SFI i inne głupstwa, na których niewielu
    > klientów zyskuje, a koszty są ogromne
    Przepraszam bardzo, ale się zapytam: że co ? SFI i możliwość nabywania
    fundów bez opłat to głupstwo ? To chyba najlepsze co w tym banku
    jest.
    A już opowieści o "ogromnych kosztach" (rozumiem że dla banku) to
    jakaś kompletna bzdura. SFI generuje przychód dla banku. Zwyczajnie
    nie wiesz o czym piszesz.

  • 49. Data: 2008-12-31 00:12:47
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 30 gru 2008 o 23:46 GMT, c...@g...com napisał(a):

    > Przepraszam bardzo, ale się zapytam: że co ? SFI i możliwość nabywania
    > fundów bez opłat to głupstwo ? To chyba najlepsze co w tym banku
    > jest.

    nie ma nic za darmo, oplata w SFI oczywiscie jest, tylko ze "ukryta" :)
    ale samo w sobie SFI jest bardzo fajne i sam korzystam :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ The sixth sheik's sixth sheep's sick. ]
    [ Ekg: #3781111 ][ [so say said sentence sextuply...] ]

  • 50. Data: 2008-12-31 06:37:52
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Nie zaprzeczysz jednak, że kiedy dzierżył stery mBanku wyglądało to
    > znacznie
    > lepiej niż obecnie.

    Na początku. Ale pamiętaj też jak wysoki był WIBOR. mBank mógł dać kapkę
    poniżej i miał 16,5%. Dziś w tej samej sytuacji (WIBOR 5-6%) mamy co mamy.
    Moja dobra znajoma miała zajęcia z Lachowskim na UG. Wielkie halo,
    przylatywał samolotem do Gdańska - normalnie Michael Jackson. Tyle tylko, iż
    jego wykłady niewiele wnosiły ciekawego... no ale jest zadowolona... Kubki
    im rozdawał :-) Ale tylko dla tych, którzy mają konta w mBanku... Wykładowca
    wyższej uczelni sprowadzany LOTem z walizką kubków... Czad.