  • 61. Data: 2008-12-31 11:03:04
    Temat: Re: Lokata 8% BZ WBK - do kiedy?
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    .. o ile zalozenia
    > lokaty nie traktuja jako przelew.

    Niestety, traktują :(

    T.zn. wymagany jest SMS.

  • 62. Data: 2008-12-31 11:04:01
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Zbigniew Demidowicz napisał(a):
    > .. o ile zalozenia
    >

    > Niestety, traktują :(
    >
    > T.zn. wymagany jest SMS.

    u mnie nie

    PG

  • 63. Data: 2008-12-31 11:22:10
    Od: k...@o...pl

    On 31 Gru, 09:59, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > O jak rany. Jak ktoś nie ma pojęcia o instrumentach finansowych, to
    > niech się nie bierze za to. Ja na funduszach _teraz_ jestem na plusie
    > i dalej idę do przodu mimo szalejącej bessy.
    śmiem twierdzić, że jeśli jesteś taki dobry w te klocki, wybór
    idealnego funduszu na dany moment, decyzja czy w pln czy euro, kiedy
    z czego na co konwertować itd to znacznie lepsze wyniki byś osiągnął
    inwestując osobiście na rynku, opcjach, kontraktach.

  • 64. Data: 2008-12-31 11:35:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-12-31, k...@o...pl <k...@o...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > z czego na co konwertować itd to znacznie lepsze wyniki byś osiągnął
    > inwestując osobiście na rynku, opcjach, kontraktach.

    Oczywiście, że tak. Ale tam trzeba mieć znacznie więcej czasu i
    dysponować znacznie większym kapitałem, żeby sobie stworzyć na tyle
    zrównoważony koszyk (żeby zainwestować w 1 spółkę to IMHO należy mieć
    min. 5k, a co dopiero jak się chce koszyk stworzyć). Ja na razie mam
    za mały kapitał by się pchać na giełdę.

    Tym niemniej Szymon pisze o SFI chyba wyłacznie w kontekście znajomych,
    którzy inwestowali wyłącznie w fundusze akcyjne, a fundusze akcyjne to
    nie są jedyne fundusze dostępne w ofercie SFI.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 65. Data: 2008-12-31 11:42:32
    Od: k...@o...pl

    On 31 Gru, 12:35, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Tym niemniej Szymon pisze o SFI chyba wyłacznie w kontekście znajomych,
    > którzy inwestowali wyłącznie w fundusze akcyjne, a fundusze akcyjne to
    > nie są jedyne fundusze dostępne w ofercie SFI.
    I tak trzeba cos wiedzieć albo miec szczęście.
    Pewnie byli tacy do kombinowali...bessa zainwestujmy w fundusz
    bezpieczny...
    i kupili SEB2...

  • 66. Data: 2008-12-31 12:51:57
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > No i ja osiągam.

    Cud! :-) Szczególnie, że większość, by nie powiedzieć wszystkie FA
    regularnie spadają, a część wprost jest likwidowana.

    > Żaden ekspert nie doradzał w który fundusz _konkretnie_ inwestować.

    Ale to nie ma znaczenia.

    > Ktoś nie rozumie z czego korzysta, a potem obwinia innych.

    Tylko czy jest obowiązek rozumienia? Za cholerę nie wiem jak to się dzieje,
    że ten mały układ scalony zwany procesorem takie cuda dokonuje, albo jak tam
    działa ABS w aucie. Po prostu płacę i wymagam. Ty jesteś piękny, młody i
    pewnie z Warszawy to się znasz, ale niejeden klient przyjdzie do banku,
    powie, że czytał coś tam o nowej ofercie i interesuje go tylko jedno: ile na
    tym zarobi. Wiecej niż na lokacie! - odpowiada bank, bo czym po roku oddaje
    mu połowę środków.

  • 67. Data: 2008-12-31 12:52:33
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Czy zalozenie lokaty ze srodkow z konta oszczednosciowego na 5,5% (mam
    > tam tylko takie) wykorzystuje ten jeden bezplatny przelew miesiecznie?
    > (Na kazdym koncie po 500 zl, przydaloby sie zrobic 5 lokat... da sie?)

    Przelew. Ale jeśli masz np. darmowe konto24.pl to możesz na nie wrzucić i z
    niego już za darmo zakładasz ile chce lokat.

  • 68. Data: 2008-12-31 12:56:10
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Tym niemniej Szymon pisze o SFI chyba wyłacznie w kontekście znajomych,
    > którzy inwestowali wyłącznie w fundusze akcyjne, a fundusze akcyjne to
    > nie są jedyne fundusze dostępne w ofercie SFI.

    Tak. FA. Bo zysk na pozostałych był w okolicach zysku z lokat, a skoro nie
    trzeba ryzykować to po co to robić. Co ciekawe - ostatnio trwało ok.
    tygodnia od wyfrunięcia pieniądzy z konta do momentu pojawienia się
    funduszu. Podobnie trwa sprzedaż, zatem szybkie reakcje na to, co się dzieje
    na giełdzie są niestety niemożliwe.

  • 69. Data: 2008-12-31 13:14:53
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Szymon napisał(a):

    > Przelew. Ale jeśli masz np. darmowe konto24.pl to możesz na nie wrzucić i z
    > niego już za darmo zakładasz ile chce lokat.

    ale tak ci się wydaje tylko? czy jesteś pewien?
    moim zdaniem nie ma podstawy do tego w TOIP i jeśli naliczą mi opłatę za
    przelew to będę reklamował.

    PG

  • 70. Data: 2008-12-31 13:23:29
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > ale tak ci się wydaje tylko? czy jesteś pewien?
    > moim zdaniem nie ma podstawy do tego w TOIP i jeśli naliczą mi opłatę za
    > przelew to będę reklamował.

    Z tego co pamiętam to próbowałem tak zrobić i poszło raz. Drugi juz chciało
    kasować jak za kolejny przelew. Niemniej pewności nie mam.