  • 1. Data: 2009-08-31 12:11:00
    Temat: Lokata 9% w pakiecie + nawigacja gratis!
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Dostaje ten spam od Open Finance od czasu do czasu. Pamiętam nawet, że jeszcze
    niedawno było 10% :)

    Wiecie może jakie są szczegółowe warunki?

    Ile trzeba włożyć?

    Na ile?

    Jaki jest podział lokata/fundusz?

    I czy dobre to jest?

    W.

  • 2. Data: 2009-08-31 12:17:26
    Temat: Re: Lokata 9% w pakiecie + nawigacja gratis!
    Od: Paul <e...@e...com>

    wszedłem na lokaty.open.pl, kliknąłem Szczegóły i mam:

    "Inwestując środki w kwocie min. 50 000 zł otrzymasz również prezent w
    postaci nawigacja GPS marki Mio model Moov 500PL"

    ale Ty nie mogłeś tego zrobić, nie?

  • 3. Data: 2009-08-31 13:58:46
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    Wielebny wrote:

    > I czy dobre to jest?

    full wypas, "* Fundusz nie gwarantuje realizacji celu inwestycyjnego"
    nie czekaj, inwestuj!

  • 4. Data: 2009-08-31 15:17:24
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    Paweł pisze:
    > nie czekaj, inwestuj!

    Dodajmy do tego jakieś 4% dla funduszu na start. Przynajmniej można
    wypłacić od razu jak ktoś lubi. Ze stratą.

    --
    Raf

  • 5. Data: 2009-08-31 16:09:52
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "PaweĹ," news:h7gl2d$2h$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > full wypas, "* Fundusz nie gwarantuje realizacji celu inwestycyjnego"
    > nie czekaj, inwestuj!

    A znasz fundusz, który gwarantuje cel inwestycyjny? Daj mi na niego namiar -
    chetnie wpompuje tam swoje oszczednosci. Najlepiej, ze by to byl fundusz
    inwestujacy agresywnie he he :)

  • 6. Data: 2009-08-31 16:17:37
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Rafał wrote:

    > Dodajmy do tego jakieś 4% dla funduszu na start. Przynajmniej można
    > wypłacić od razu jak ktoś lubi. Ze stratą.

    widac, ze znow zaczelo sie szukanie jeleni na JU funduszy
    pod przykrywka atrakcyjnych wysoko oprocentowanych struktur
    na gielowej gorce z duza prowizja :>

  • 7. Data: 2009-08-31 17:41:10
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    Valdi.Pavlack wrote:
    > A znasz fundusz, który gwarantuje cel inwestycyjny? Daj mi na niego namiar -
    > chetnie wpompuje tam swoje oszczednosci. Najlepiej, ze by to byl fundusz
    > inwestujacy agresywnie he he :)

    Większość struktur. Cel jest 0%, a co zarobisz to już bonusik od zarządu ;)

    --
    Raf

  • 8. Data: 2009-08-31 17:58:08
    Od: BK <b...@g...com>

    On 31 Sie, 19:41, Rafał <a...@m...invalid> wrote:

    > Większość struktur. Cel jest 0%, a co zarobisz to już bonusik od zarządu ;)
    >
    > --
    > Raf

    Struktura to nie fundusz, tylko bezpieczny instrument + instrument
    ryzykowny. Ryzykownym moze byc fundusz, ktory dalej nic nie
    gwarantuje. ;-)

  • 9. Data: 2009-08-31 22:10:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wielebny" 3...@n...onet.pl

    > Wiecie może jakie są szczegółowe warunki?

    Gdy złotówka leciała w dół, było tak, że się wkładało,
    ale nie wyjmowało przez wiele, wiele lat... No
    i wychodziło na to, że przy wyjmowaniu nie będzie
    już Markowego. :)

    > Na ile?

    Na zawsze. ;)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'